Franc Jezeršek, odgovorna oseba podjetja Jezeršek gostinstvo:

"Člani Obrtno-podjetniške zbornice ostajamo zato, ker je OZS reprezentativni predstavnik obrtnikov in podjetnikov. Povezani lahko nastopamo kot pomemben pogajalec z vlado in sindikati. Sekcije so cehi, ki zastopajo interese članov po posameznih panogah, skrbijo za izobraževanje, sodelujejo pri oblikovanju zakonodaje in povezovanju članov. Pred skoraj pol stoletja so naši predhodniki ugotovili, da potrebujemo organizacijo, ki bo povezovala s. p.-je ter mala in srednja podjetja. Danes ni nič drugače. Vpliv in veljavo OZS moramo okrepiti, ne pa uničiti pridobljene veljave."


Marko Lotrič, direktor podjetja Lotrič, d. o. o.:

"Moč znanja in povezovanja gresta z roko v roki. Delo in ravnanje od vseh nas zahteva odgovornost, iskanje odgovorov in pravih usmeritev. Zato potrebujemo stabilen vir informacij, center znanja in s tem kompetentnega partnerja. Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije je naš partner, v katerem vidimo zastopnika naših interesov na zakonodajnem področju, skupnem nastopu na domačih in tujih trgih pri mreženju ter pri posredovanju dobrih praks na izobraževanjih in konferencah.

In odgovor, zakaj smo včlanjeni v več združenj, klubov, je podoben pogledu v obrtno delavnico, kjer je za izdelavo končnega izdelka potrebnih več strojev in naprav. Bolj kot je izdelek zahteven, več zahtevnih naprav potrebujemo."

Tomaž Marovt, direktor podjetja Marovt:

"Za sodelovanje in članstvo v Slovenian Business Clubu smo se odločili, ker želimo več sodelovanja med podjetniki, predvsem na tujih trgih. Kljub temu pa to ne pomeni konkurence našim ostalim članstvom, saj nameravamo še vedno ostati člani OZS. Ta nam nudi informacije v obliki obveščanja in razne seminarje, predvsem na lokalnem nivoju, ki so za naše podjetje in naše zaposlene vedno koristne."


Minister za kmetijstvo in okolje Dejan Židan:

»Obrtnike pozivam, naj ostanejo člani Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije tudi po uveljavitvi zakona o prostovoljnem članstvu. Racionalni ministri si želimo močne zbornice, le taka vas bo lahko ustrezno zastopala. Kot minister za kmetijstvo in okolje si želim ustreznih sogovornikov tudi s strani vaše zbornice, da bomo skupaj iskali pozitivne rešitve za vse vas.«  (Iz nagovora ministra Dejana Židana ob 45-letnici OOZ Murska Sobota, MS 20.9.2013)


Hitova odprta linija, 19.10.2013
Andreja je poslala pohvalo: ''Pozdravljeni Hitovci. Ob vsej poplavi negativizma, ki nas seka vse povprek, imam veliko, veliko pohvalo za univerzitetno diplomirano pravnico gospo Sabino Rupert iz Obrtno-podjetniške zbornice Slovenija. Kot članica OZS mesečno plačujem 20 evrov članarine, s čimer se med drugimi ugodnostmi v OZS upravičena tudi do brezplačnega odvetniškega posveta. Pravnici gospe Rupert sem vprašanje posredovala po mailu in bila prijetno presenečena s kakšno angažiranostjo in strokovnostjo je pristopila k reševanju mojega primera. Kontaktirala me je tudi telefonsko in s tem dobila dodatne informacije in mi resnično in celovito rešila nastalo situacijo. Ob milo-rečeno oderuških odvetniških storitvah, ki si jih marsikdo ne more privoščiti, so storitve OZS več, kot dobrodošle. Gospa Rupert v mojem primeru ni videla samo primer pač, ampak se je zame resnično potrudila, zato ji gredo res vse pohvale. Lep pozdrav vsem. Andreja.'' No, lepo, da kdaj še kaj dobimo za svoj denar, oziroma še malo več dobimo.

Robert Piskač, pek:
“Stoodstotno zagovarjam obvezno članstvo v obrtno-podjetniški zbornici. Vsak obrtnik bi moral imeti ustrezno kvalifikacijo in nujno tudi mojstrski izpit ter vsaj malo ekonomskega znanja. Pogosto se dogaja, da obrtniki ne znajo računati in s tem škodijo konkurenci. Vam povem primer izračuna ne eni od kulinaričnih delavnic, ki sem jo tudi sam obiskal? Recept je vseboval 3x30 jajc. In veste, koliko jajc je pripravil eden od udeležencev? 40! Če bi članstvo ostalo obvezno, bi imeli mali obrtniki vselej več možnosti, da uspemo.”
O kartici Mozaik podjetnih: "Vsak član prejme to kartico ugodnosti, ki je po mojem mnenju zelo dobra in koristna, imam pa eno sugestijo - zgledujte se po Italijanih! Posodobite uporabo kartice na način, da bo trgovec že z vpisom davčne številke videl, da sem lastnik kartice in mi je ne bo treba nositi vsakič s seboj." (Obrtnik, št. 10, 2013)



Tomaž Luštrek, avtokaroserist:

"Ostajam član OZS, vendarle so neke ugodnosti in podatki na voljo, pa seveda revija Obrtnik, kjer so zanimive in uporabne informacije. Je pa res, da je na našem področju malo vidnega napredka. Vsi vemo, da je precej “dela na črno" in na tem bi morali pri zbornici več delati." (Obrtnik, št. 10, 2013)

 





 
Andrej Počivavšek, elektro dejavnost:
"Član obrtne zbornice ostajam, ker je zbornica sindikat delodajalcev. Preko obrtne zbornice sem obveščen o spremembah tehnične, poslovne in delovne zakonodaje. Le prek sistema obrtne zbornice lahko vplivam oziroma dajem predloge o spremembah zakonodaje."
"Kartico Mozaik podjetnih poznam in jo pozdravljam. Menim pa, da bo uspešna le, če bo imela veliko število uporabnikov. Več nas bo, bolj bomo uspešni in boljše pogoje bomo imeli!" (Obrtnik, št. 10, 2013)

 





  

Matej Kerec, Ljubljana Črnuče:
»V okviru članstva OZS mi je všeč redno obveščanje o novostih in pogojih za podjetnike, da lahko podjetniki sledimo spremembam v Sloveniji in tujini. Zanimive so tudi predstavitve uspešnih podjetij. V prihodnje bi si želel več predlogov za zmanjšanje problematike dela na črno in nelojalne konkurence ter nasvete ali pomoč majhnim podjetjem pri promociji ter pri razpisih za nepovratna sredstva. Za določene panoge bi bilo smotrno narediti tudi okvirne cenike za celotno Slovenijo, da bi se jim podjetniki lahko prilagajali, naročniki pa bi vedeli, kakšne so okvirne cene določenih storitev; še posebno v naši, fotografski dejavnosti vidim v tem velik problem.  Sicer pa se v organizaciji OZS redno udeležujem izobraževanj za varstvo pri delu in občasno kakšnega tečaja za samostojno vodenje knjig za samostojne podjetnike.

Zelo sem zadovoljen tudi z OOZ Ljubljana Bežigrad, saj mi tam vedno priskočijo na pomoč in takoj odgovorijo na moja poslana elektronska vprašanja. Pred časom smo imeli referendum glede članarine in lahko rečem, da sem za nadaljevanje plačevanja članarine za OZS in OOZ, saj ljudi, ki tam delajo absolutno potrebujemo. Meni osebno je OZS vsako leto do sedaj pomagala osvežiti znanje pri oddaji podatkov v programu SilvesterFineus, pri raznih zakonih in pogojih, katerim je potrebno zadostiti v podjetju. Pomagajo mi tudi z nasveti glede poslovanja z državami v Evropski uniji in pri iskanju razpisov za nepovratna sredstva. Redno in v celoti  vsak mesec preberem revijo Obrtnik, ker je zanimiva in polna koristnih informacij. Začnem pri rubriki Uspešni obrtniki, Dobro je vedeti, Svetovalec, Urnik sejmov, Avtomobilizem, itd.« (Obrtnik, št.10, 2012)

Marko Topić, ATM Topić Marko s. p., Ljubljana Črnuče:
»V ponudbi OZS kot najboljše ocenjujem svetovalne storitve; dobrodošla je pomoč pri  delovno pravnih in računovodskih zadevah. Udeležil sem se tudi že nekaterih izobraževanj, o računovodstvu in varstvu pri delu, in sem bil zadovoljen. Zelo zadovoljen sem tudi z delom naše sekretarke Magdalene Zupanc, v OOZ Ljubljana Bežigrad, saj vse informacije, ki jih potrebujem, dobim zelo hitro. Izpostavil bi še primer konkretne pomoči: imeli smo težave pri prekinitvi pogodbe o zaposlitvi in pri zaposlenih na zbornici dobil vse potrebne odgovore. Tudi reviji Obrtnik in Podjetnik vedno prelistam, preberem kar je zame zanimivega, predvsem aktualne novice na našem prevozniškem področju in pa prilogo Obrtnikov svetovalec. Prepričan sem, da je smiselno biti član obrtno-podjetniške zbornice, saj nas lahko reprezentativno zastopa pri pogovorih z državo in  težavah pri poslovanju s katerimi se mali obrtniki srečujemo vsak dan in jih vsak posameznik  brez ustreznih informacij in pravne podpore  težko rešuje. (Obrtnik, št.10, 2012)

Drago Hočevar, Elektromehanika Drago Hočevar s. p., Škocjan:
»
OZS in vse območne zbornice  moramo složno držati skupaj in tvoriti nepretrgano verigo v kateri smo vsi kot eden in nastopati proti sogovorniku – državi. Kot posameznik si ne morem predstavljati, da bi v množici predpisov, ki jih sprejema parlament in vlada, lahko absorbiral vse potrebne predpise, ki so nujni pri poslovanju podjetja. Zato znesek članarine, ki jo plačam  zagotovo opraviči dobrobit  informacij, ki jih kot obrtnik potrebujem in dobim. Zbornice se trudijo, da je pot do potrebnih informacij vsem obrtnikom  enako dostopna in čim krajša, nasvet pa čim kakovostnejši za uporabnika. Izobraževanja so potreba in sestavni del našega dela.  Le s sprejemanjem  novosti, ki se pojavijo, si vsak od nas lahko pridobi potrebno znanje za nemoteno delo. Prve nasvete sem na zbornici pridobil ob ustanavljanju obratovalnice in potem vsakič, ko je prišlo do kakšnega problema. Že 25 let  berem revijo Obrtnik; vsako številko prelistam, pogledam naslove, berem pa, ko imam čas.  Zanimajo me predstavitve posameznih obrtnikov in podjetnikov, sejemske zanimivosti, novosti na področju zakonodaje, reševanje križank. Vsako leto z družino z veseljem počitnikujemo v prostih počitniških kapacitetah, ki jih nudi naša OOZ Novo mesto in tudi ta možnost je trud odrekanja naših predhodnikov in vseh nas, ki financiramo delovanje zbornic. Prav zato moramo za skupno premoženje vzorno skrbeti, ga znati izkoristiti in si v času dopustovanja nabrati novih moči za delo.« (Obrtnik, št.10, 2012) 

Darinka Marinčič s.p., Boutique Da-da, Nova Gorica:
»Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije nudi dober servis obrtnikom, žal pa se tega vsi ne zavedajo. Sama zelo pogosto izkoristim izobraževanja splošnih vsebin, ki so pomembna za vse obrtnike in podjetnike.  Ponudba le teh je na OOZ Nova Gorica zelo pestra, od seminarjev  s področja prodaje do delavnic na katerih smo se učili veščin nastopanja in tudi premagovanja stresa. Na OOZ Nova Gorica mi poleg svetovanj in pomoči pri prijavah na razpise nudijo zelo kvalitetne računovodske storitve, ki jih priporočam vsem članom. Zaposleni so strokovni, prijazni in pripravljeni pomagati. Tudi v bodoče si želim veliko zanimivih predavanj in promocijskih dogodkov.« (
Obrtnik, št. 9, 2012)

 




Milan Špes, MIDUŠ d. o. o., Slovenska Bistrica:
»Izhajam iz družinskega podjetja s skoraj 30-letno tradicijo. OZS je bila ves ta čas dober servis. Pohvalil bi izobraževanja, razne seminarje in tečaje, ki jih organizira OOZ Slovenska Bistrica. Večkrat smo se udeležili tečajev iz varstva pri delu in drugih strokovnih izobraževanj. Prav tako smo koristili individualno svetovanje strokovnjaka na delovno-pravnem področju, katero enkrat tedensko nudi OOZ Slovenska Bistrica svojim članom brezplačno. Zelo koristni so podatki v Svetovalcu v Obrtniku, predvsem prispevne stopnje,  drugi podatki in obvestila. V reviji Obrtnik pogledam tudi oglase in rubrike, kjer so predstavljeni obrtniki s svojimi dejavnostmi. Dobrodošle so tudi zbornične počitniške kapacitete, le da, žal, zbornica več nima tolikšnega vpliva na nizke cene kot jih je imela nekoč.«  (Obrtnik, št. 9, 2012)

 

Marjan Planinšek, Alemar, Marjan Planinšek s. p., Litija:
»Od leta 1996 sem obrtnik cvetličar; cvetličarno imam v Litiji, Domžalah in Kamniku. Sem član litijske OOZ in kativen v sekciji cvetličarjev in vrtnarjev. Povezanost v sekciji se mi zdi zelo pomembna, saj imamo veliko skupnih aktivnosti: hodimo na razstave, tekmovanja, sejme. Na sejmu Flora v Celju cvetličarji in vrtnarji zadnja leta zapolnimo celotno halo K in ob promociji cvetličarstva poskrbimo tudi za zanimive delavnice in strokovna izobraževanja. Letos smo med drugim pripravili poletno razstavo v Mozirskem gaju, sočasno se je tam odvijalo državno prvenstvo.  Žal mi je, da se mnogi člani ne zavedajo, kaj jim zbornica ponuja. Pogosto jim članarina predstavlja le breme, ampak tudi registracijo za avto in zavarovanje je treba plačat, ne glede na to koliko avto potem uporabljaš. Ko jaz naletim na težavo, pokličem našo sekretarko v OOZ Litija in običajno zna odgovor stresti kar iz rokava. Če ne pa jo pokličem čez pol ure, pa ga pripravi. Tudi na svetovalce na matični OZS v Ljubljani sem se že obrnil po pomoč, Dušan Bavec in Iztok Mohorič sta res odlična. Tudi sekretar sekcije na OZS Miran Rade rad pomaga, če potrebujem kakšne informacije. Da ne omenjam znižanja ddv, ki je bil za nas cvetličarje velik dosežek; marsikdo je tudi zaradi tega obstal na trgu. Reči, da OZS nič ne naredi, je posploševanje. Sploh se ne zavedamo, kako super servis imamo.«
(Obrtnik, št. 9, 2012)


Aleš Vene, restavrator in rezbar, Štrit pri Bučki
»Glede na to, da se breme države veča na plečih podjetnikov in obrtnikov, bi bilo dobro, da namesto krhanja odnosov med obrtniki  s članstvom in ne-članstvom raje poskrbi za svoj prispevek k spodbujanju in povezovanju. Za vsakega obrtnika-podjetnika, bi bilo še posebej dobro in prav, da je povezan z lokalno OOZ, saj je pot do informacij tako najkrajša in najhitrejša. Sam sem na OOZ Sevnica prvič potreboval nasvet ob registraciji podjetja, kasneje so mi svetovali glede zaposlitve delavca, nudili so mi pomoč pri izobraževanju in izpopolnjevanju, da sem lahko pridobil vsa potrebna znanja in naziv za nemoteno delo v prihodnosti. Nazadnje sem se udeležil izobraževanja glede ravnanja z nevarnimi odpadki v svoji stroki, vsako leto pa z družino koristimo počitniške kapacitete zbornice. Kar se tiče svetovanja pa sem nazadnje koristil pomoč pri pripravi potrebne dokumentacije, za prijavo na razpis. Redno sledim informacijam v reviji Obrtnik in obvestilom OOZ Sevnica.

V reviji največkrat prebiram članke, kjer se predstavljajo posamezni obrtniki in dejavnost s katero se ukvarjajo. Seveda je osrednji del vedno aktualen, za pridobivanje informacij o višini potnih stroškov, rubriko kjer svetovalci z različnih področjih odgovarjajo na vprašanja, …« (Obrtnik, št. 9, 2012)

Andreja Pukšič, Cvetličarna »Beli cvet«, Lenart v Slovenskih Goricah:
»Menim, da je članstvo v OZS koristno predvsem zaradi povezovanja članov med seboj in vseh aktualnih informacij na področju stroke in širše obrti o katerih nas redno seznanjata tako krovna OZS kot tudi naša OOZ Lenart. Poleg tega  je članstvo pomembno  tudi zaradi koriščenja bonitet in storitev, ki jih svojim članom naš sistem zagotavlja. Še posebno pomembno pa je zastopanje naših interesov, ki ga vrši krovna obrtniška organizacija pri pogajanjih z državo, zlasti pri uveljavljanju boljših pogojev poslovanja za male obrtnike. Vedno so dobrodošla tudi naša cvetličarska strokovna izobraževanja in druga splošna izobraževanja. Na tem področju bi se dalo še veliko narediti in menim, da bi lahko OZS pri tem odigrala pomembno vlogo. V Sloveniji bi na primer lahko naredili še več na področju vzgoje in izobraževanja mladih ter osveščanja odraslih glede prednosti, ki jih človeku prinaša vzgoja rož in kultura obdarovanja s cvetjem.« (Obrtnik, št. 9, 2012)




Nada Grešak, OOZ Hrastnik:
»Ko stopaš na samostojno podjetniško pot je tako, kot bi padel v neko globoko jamo iz katere ne vidiš nič. Potem začneš iz te jame počasi plezati in ugotoviš, da je plezanje lahko zelo naporno in da pri tem potrebuješ orodja in ljudi, ki ti pomagajo priti na svetlo. Meni je, poleg še nekaterih redkih oseb, v veliko pomoč Branka Dolinšek, sekretarka na naši zbornici v Hrastniku, na katero se lahko kadarkoli obrnem in dobim odgovor in nasvet kako v določeni situaciji ravnati. Če sama ne ve odgovora, se pozanima pri sodelavcih in me usmeri oziroma poda informacijo na podlagi katere se potem odločim. Z izobraževanji, ki jih organizira zbornica sem zadovoljna; pomembna so bila še posebno na začetku, ko jih nujno potrebuješ.« (Obrtnik, št.11, 2012)