Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com

Delavnica: ODNOSI Z MEDIJI - "ČE TE NI V MEDIJIH, TE NI!"

  • Vse o dogodku
  • Kraj: OOZ Škofja Loka, Spodnji trg 2a, 4220 Škofja Loka
  • Datum: 24.10.2019
  • Ura: 17:00 - 20:00
  • Cena: Za člane OOZ Škofja Loka s poravnano članarino - 0,00€
  • Za člane ostalih OOZ ob pogoju plačane članarine - 30,00€
  • Za ostale udeležence - 60,00€

Delavnica: ODNOSI Z MEDIJI - "ČE TE NI V MEDIJIH, TE NI!"


Kaj so odnosi z mediji in javnostjo Kako zagotoviti, da bodo mediji o vašem podjetju ali dogodku poročali pozitivno? Zakaj so odnosi z javnostmi bolj učinkoviti kot oglaševanje?

Odnosi z mediji so pomemben in tudi najobčutljivejši del odnosov z javnostjo. Tako kot ostale aktivnosti pri vašem delu, je potrebno skrbno načrtovati in negovati tudi te.
Da bi glas o vseh vaših uspešnih projektih, ki jih pripravljate v tem ter prihodnjih letih prišel na ušesa čim večjemu številu ljudi in bi k pisanju ter poročanju spodbudil različne domače in tuje medije, vas vabimo na našo delavnico.

 
Čas in kraj delavnice:
četrtek, 24. oktober 2019, od 17. do 20. ure, v veliki sejni sobi OOZ Škofja Loka, Spodnji trg 2a. 
 
Program:
1.         Odnosi z javnostmi
-           Kako z dobrimi odnosi skrbeti za ugled institucije?
-           Učinkovita komunikacija z javnostmi
2.         Če te ni v medijih, te ni
-           Kako obvladati medije?
-           Kako splesti kvalitetne odnose z mediji?
-           Se z novinarji tikate ali vikate?
-           Pravilna uporaba orodij za komuniciranje z mediji
3.         Pravo sporočilo za javnost doseže prava ušesa
-           Priprava dobrega sporočila za javnost
-           Naloga PR službe
-           »copy – paste« članki
-           Predpisana oblika sporočila za javnost
-           Dobre adreme so izjemnega pomena
4.         Sporočilo za javnost ali novinarska konferenca
-           Uporaba orodij je odvisna od številnih dejavnikov
-           Kdaj in kako pripraviti novinarsko konferenco?
-           Na novinarski konferenci nimaš druge priložnosti
-           Novinarji pridejo z odgovorom, ne z vprašanjem
-           Recept: aktivnosti pred, med in po novinarski konferenci
5.         Trening nastopa
-           Vaje: pisanje sporočil za javnost
-           Vaje: priprava novinarske konference
 
Delavnico bo izvedla:
Saša Pivk Avsec, dolgoletna radijska napovedovalka, glasbena urednica in novinarka. 
 
Kotizacija:

  • brezplačno za člane OOZ Škofja Loka s poravnano članarino in pri njih zaposlene delavce,
  • 30 EUR (z vključenim DDV) za člane ostalih območnih obrtno-podjetniških zbornic ob pogoju plačane članarine,
  • 60 EUR (z vključenim DDV) za vse ostale udeležence.

 
Rok za prijavo: 18.10.2019 oz. do zasedbe prostih mest.
 
Udeležbo na delavnici priporočamo vsem, ki skrbite za odnose z javnostmi, delate na projektih ali kakorkoli komunicirate z javnostmi.
Delavnica je primerna ne le za podjetja, temveč tudi za druge organizacije in društva.

 
Dodatne  informacije
OOZ Škofja Loka, Spodnji trg 2, tel.: 04 50 60 200, ooz.sk.loka@siol.net

Prijava ni več mogoča!
Pišite nam