Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com
FURS

Ste se prijavili v eVročanje? Ste potrdili svoj elektronski naslov?

08. 03. 2024
Avtor: Jasmina Malnar Molek
FURS

V eVročanje je prijavljenih že več kot 270.000 fizičnih oseb, ki bodo dokumente Finančne uprave prejemale izključno v eDavke. Od teh jih nekaj več kot 46.000 še ni potrdilo elektronskega naslova za obveščanje o odloženih dokumentih v eDavke. Če ste med njimi, vas prosimo, da potrdite svoj elektronski naslov.

Marca je Finančna uprava začela z vročanjem odločb o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča. Ker ugotavljamo, da zavezanci, ki so prijavljeni v eVročanje in dokumente prejemajo v eDavke (in nič več po navadni pošti), to radi spregledajo, opozarjamo, da preverite, ali ste za obveščanje o novo odloženih dokumentih v eDavkih, vnesli in potrdili svoj elektronski naslov. Če dokumenta pravočasno ne boste odprli, lahko zamudite rok za pritožbo ali v primeru zamude s plačilom dobite celo davčno izvršbo.

Finančna uprava je po opravljeni analizi ugotovila, da zavezanci ob prijavi na storitev eVročanje sporočijo svoj elektronski naslov, pozabijo pa ga potrditi (klik na povezavo v potrditvenem sporočilu v elektronskem poštnem predalu). Če zavezanec želi na vpisan elektronski naslov prejemati informacijo o odloženih dokumentih v eDavke, mora namreč potrditi svoj elektronski naslov. Finančna uprava bo danes zavezancem, ki še niso potrdili elektronskega naslova, na njihov elektronski naslov poslala obvestilo s potrditveno povezavo.

Zakaj je pomembno, da zavezanci elektronski naslov potrdijo?

Vsem, ki se prijavijo v eVročanje, bo Finančna uprava vročala dokumente samo elektronsko v eDavke. Ob prijavi v eVročanje vsak zavezanec vpiše tudi elektronski naslov, na katerega želi prejeti obvestilo, ko mu bo v eDavke odložen dokument. Če želi zavezanec na vpisan elektronski naslov prejemati informacijo o odloženih dokumentih v eDavke, mora potrditi njegovo veljavnost v svojem elektronskem poštnem predalu.

Lahko pride do zamude pri plačilu in davčne izvršbe

Če tega zavezanec ne stori, o odloženem dokumentu ne bo obveščen preko elektronske pošte, ampak mora redno vstopati v eDavke in pregledovati prejete dokumente, ker se v nasprotnem primeru lahko zgodi, da zaradi preteka roka nastanejo negativne posledice.

Na primer: v eDavke bo odložena odločba nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča s plačilnim nalogom. Ker po elektronski pošti ne bo obveščen, da ga v eDavkih čaka odločba, bi jo lahko spregledal. Lahko bo zamudil rok za pritožbo ali rok za plačilo, zaradi česar bo lahko prišlo do davčne izvršbe ter s tem postopkom povezanih stroškov.

Finančna uprava bo po elektronski pošti opozarjala na potrjevanje elektronskih naslovov

Finančna uprava bo zavezancem, ki so v sistem eVročanja vnesli svoj elektronski naslov, niso pa ga potrdili, poslala obvestilo, v katerem jih poziva, da potrdijo elektronski naslov za prejemanje informativnih sporočil, povezanih z eVročanjem. Elektronsko sporočilo bo poslano iz naslova eDavki.durs@gov.si.

Za več informacij o sistemu eVročanja se lahko obrnete na klicni center Finančne uprave na številko 08 200 1001.

Vir: FURS