
Mednarodni sejmi

Mednarodni sejmi
Mednarodni sejmi predstavljajo eno najprimernejših oblik vzpostavljanja in vzdrževanja poslovnih stikov, prepoznavanje še neizkoriščenih in neugotovljenih poslovnih priložnosti ter ponudbe blaga in proizvodov na mednarodnih trgih. Za podjetja so eden od najpomembnejših oblik pospeševanja prodaje in tržnih instrumentov za uspešno predstavitev, demonstracijo in promocijo novih izdelkov.
Mednarodni sejem podjetjem omogoča vpogled v dogajanja v panogi, konkurenčni položaj in trende na trgu. Je nevtralni prostor, kjer potekajo osebni kontakti med poslovnimi partnerji iz različnih držav in kjer se vzpostavljajo osebni kontakti za potencialni poslovno sodelovanje. Na enem mestu podjetja predstavljajo svoje izdelke, kupci si jih lahko ogledajo in preverijo njihovo kakovost.
Sejme na tujih trgih lahko poiščete v različnih bazah, dostopnih na spletnih straneh:
-
AUMA - informacije o sejmih po svetu, s poudarkom na Nemčiji
-
ExpoDataBase - informacije o sejmih po svetu
Da nastop na sejmu čimbolj izkoristite, se morate zanj ustrezno pripravite. Kako se pripraviti in katere so najpomembnejše stroškovne postavke izvedbe, najdete na povezavi Sejemskega vseveda:
ki nudi naslednje vsebine
Skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na izbranih sejmih v tujini SPIRIT Slovenija, javna agencija, izvaja na podlagi izraženega interesa gospodarstva. Z organizacijo skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva se podjetjem omogoča večja prepoznavnost v okviru sejemskih predstavitev in znižuje stroškov predstavitve in nastopa na tujih trgih.
Z namenom spodbujanja uspešnega mednarodnega poslovanja slovenskih podjetij javna agencija SPIRIT Slovenija načrtuje izvedbo skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva na mednarodnih sejmih v tujini v letih 2024 in 2025. Slovenska podjetja vabimo k posredovanju interesa za skupinsko udeležbo na mednarodnih sejmih v tujini v letu 2024 in prvem četrtletju leta 2025. Več na: www.izvoznookno.si/aktualno