Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...

Mednarodni sejmi

Mednarodni sejmi

SejemMednarodni sejmi predstavljajo eno najprimernejših oblik vzpostavljanja in vzdrževanja poslovnih stikov , prepoznavanje še neizkoriščenih in neugotovljenih poslovnih priložnosti ter ponudbe blaga in proizvodov na mednarodnih trgih. Za podjetja  so eden od najpomembnejših  oblik pospeševanja prodaje in tržnih instrumentov za uspešno predstavitev , demonstracijo in promocijo novih izdelkov.
 

Mednarodni sejem podjetjem omogoča  vpogled v dogajanja v panogi,  konkurenčni položaj in trende na trgu. Je nevtralni prostor, kjer potekajo osebni kontakti med poslovnimi partnerji iz različnih držav in kjer se vzpostavljajo osebni kontakti za potencialni  poslovno sodelovanje. Na enem mestu podjetja predstavljajo svoje izdelke, kupci si jih lahko ogledajo in preverijo njihovo kakovost.

 

1. Kje poiskati mednarodne sejme?

Sejme na tujih trgih lahko poiščete  v različnih bazah, dostopnih na spletnih straneh:

  • AUMA - informacije o sejmih po svetu, s poudarkom na Nemčiji

  • ExpoDataBase -  informacije o sejmih po svetu

2. Nasveti za pripravo na sejem

Da nastop na sejmu čimbolj izkoristite, se morate zanj ustrezno pripravite. Kako se pripraviti in katere so najpomembnejše stroškovne postavke izvedbe, najdete na  povezavi Sejemskega vseveda:

ki nudi naslednje vsebine

3. Možnosti skupinske predstavitve slovenskih podjetij na tujih sejmih

Skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na izbranih sejmih v tujini SPIRIT Slovenija, javna agencija, izvaja na podlagi izraženega interesa gospodarstva. Z organizacijo skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva se podjetjem omogoča večja prepoznavnost v okviru sejemskih predstavitev in znižuje stroškov predstavitve in nastopa na tujih trgih.