
Projekt - DIZAJN MANAGAMENT
Kompetenčni center DESIGN MANAGEMENT SLOVENIJA je bil vzpostavljen in bo deloval z namenom podjetjem v Sloveniji pomagati pri razvoju kadrov in vpeljavi novih poslovnih procesov na področju dizajn managementa.
Glavni cilji projekta so izboljšanje konkurenčnosti podjetij s pomočjo:
- vpeljave dizajn managementa in znamčenja,
- razvoja kompetenc vodij in zaposlenih,
- širjenja strokovnega znanja v podpornem okolju za podjetja,
- izboljšanja poslovnih procesov,
- povečanja prepoznavnosti slovenskih blagovnih znamk in produktov,
- ustvarjanja novih delovnih mest.
Podprte aktivnosti v projektu zajemajo:
- Vodenje projekta (strokovno delo, kadrovska funkcija, spremljanje napredka)
- Razvoj znanj in izboljšav poslovnih praks (usposabljanja, mentoriranje, analiza uporabniških izkušenj, razvoj blagovnih znamk)
- Sodelovanje partnerjev pri razvoju kadrov in uvajanju dizajn managementa
- Aktivnosti za širšo javnost (konference, sodelovanje s študenti, promocijske aktivnosti)
V okviru javnega razpisa bodo podprte naslednje upravičene aktivnosti:
a) vodenje projekta, ki vključuje strokovno-vsebinsko delo, kadrovsko-poslovno funkcijo, administrativno – finančno vodenje projektnih aktivnosti ter komuniciranje z različnimi javnostmi, ki med drugim zagotavljajo: o vstopno diagnozo stanja v podjetjih ob vključitvi v projekt, o pripravo in izvedbo načrta dela, v katerem bodo definirani ključni cilji na ravni partnerstva in posameznega podjetja, o spremljanje napredka in merjenje rezultatov ob zaključku projekta.
b) razvoj znanj in izboljšave poslovnih praks na prednostnih področjih dizajn management znanj v podjetjih:
- usposabljanja z namenom uvajanja sprememb in poslovnih izboljšav v podjetja, o uvajanje izboljšav na ravni proizvodov ali storitev,
- mentoriranje/svetovanje, o analiza uporabniških izkušenj s podporo strokovnjakov,
- podpora pri razvoju in upravljanju slovenskih blagovnih znamk, o sodelovanje na mednarodnih natečajih,
- izboljšave načrtovanja in vodenja razvojnih aktivnosti,
- priprava in vpeljava poslovnih strategij za povečevanje dodane vrednosti izdelkov in storitev ter posledično preboj v višji cenovni razred.
c) Aktivno sodelovanje partnerjev na področju vodenja zaposlenih, razvoja kadrov, uvajanja dizajn managementa, izmenjave dobrih praks ter drugih ustreznih vsebin.
d) Izvajanje aktivnosti za širšo javnost (razvojne ter promocijske konference, sodelovanje z mladimi, študenti, izobraževalnimi institucijami, subjekti inovativnega okolja, …)
Delovni načrtn projekta
Faza 1: Priprava in vzpostavitev kompetenčnih centrov (2024)
- Identifikacija in vključitev podjetij v projekt
- Analiza stanja in priprava individualnih strategij za podjetja
- Sestava programa usposabljanj in mentoriranja
Faza 2: Izvajanje usposabljanj in izboljšav poslovnih procesov (2025–2026)
- Usposabljanja zaposlenih in vodij podjetij
- Svetovanja in mentoriranje za razvoj novih produktov in storitev
- Povezovanje podjetij z oblikovalskimi strokovnjaki
- Spremljanje napredka in merjenje rezultatov
Faza 3: Povečanje prepoznavnosti in internacionalizacija (2026–2027)
- Udeležba na mednarodnih natečajih in sejmih
- Promocija slovenskih podjetij in blagovnih znamk
- Pridobivanje mednarodnih priznanj za inovacije
Faza 4: Zaključek in evalvacija (2027)
- Končno poročilo o rezultatih
- Ocena vpliva projekta na podjetja
- Predlogi za nadaljnji razvoj dizajn managementa v Sloveniji
Pomembne informacije o:
- Novice
Obdobje izvajanja: 2024–2027
Znesek financiranja/partnerstvo: 506.666,66 EUR
Intenzivnost financiranja: 100 % upravičenih stroškov
Vir sredstev: Proračun Republike Slovenije – Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport
KONTAKTNI PODATKI:
Ana Dragičević (ana.dragicevic@ozs.si; 01/ 58 30 828)
Špela Žerjav (spela.zerjav@ozs.si; 01/ 58 30 508)
Jana Franetič (jana.franetic@ozs.si; 01/58 30 525)