Predstavitev Sekcije fotografov
Sekcija fotografov aktivno sodeluje z Ministrstvom za notranje zadeve, ki je razvilo poseben sistem za elektronski prenos fotografije (e-fotograf) od fotografov do upravnih enot. Sistem se uporablja pri vložitvi vloge za izdajo osebnih izkaznic in potnih listov ter za nova biometrična dovoljenja za prebivanja tretjih držav z biometričnimi zaščitnimi elementi v obliki kartice.
Sekcija ima upravni odbor , ki so ga izvolili na volilni seji skupščine sekcije, ki je potekala meseca junija, leta 2014. Upravni odbor ima neprofesionalnega predsednika, podpredsednika in ostale člane skupaj 7 članov.
Koristne informacije za člane Sekcije fotografov pri OZS in bodoče člane sekcije
Vse člane obveščamo, da je sekcija pripravila za svoje člane brezplačne osnutke:
1. Osnutek pogodbe za fotografiranje porok
2. Osnutek naročila za fotografiranje portreta in splošni pogoji
3. Osnutek izjave za dovoljenje stranke za objavo fotografij
4. Sekcija fotografov pri OZS se je dogovorila za poslovno sodelovanje s podjetjem DIGIFOT, fotografija in tisk d.o.o. Vse člane sekcije seznanjamo, da s kartico Mozaik podjetnih lahko pri koriščenju storitev ali nakupu blaga predložiti veljavno kartico in vam nudijo 10 % popust na naslednje produkte (PRO PONUDBA izdelkov) PRO knjiga, PREMIUM knjiga, PANORAMMIC knjiga in LAY – FLAT knjiga.
5. Sekcija fotografov je izdelala osnutek pisne Izjave o varnosti z oceno tveganja (IOT) ki je obveznost, in velja za vse delodajalce, ne glede na dejavnost, velikost in statusno obliko! Sam jo lahko izdela delodajalec, če izpolnjuje predpisane pogoje (30. clen ZVZD-1). Vse bodoče člane Sekcije fotografov pri OZS seznanjamo, da ima sekcija izdelan osnutek, ki jo lahko dobite pri sekretarki sekcije ali pa v primeru, da jo še nimate in ste samozaposleni javite na adrijana.poljansek@ozs.si
6. Sekcija je pripravila za člane obveznosti delodajalcev glede priprave in sprejema aktov skladno z zahtevami Zakona o varnosti in zdravju pri delu
Zakon o varnosti in zdravju pri delu, ki velja od 3. 12. 2011 je delodajalcem prinesel nekaj novih obveznosti, tudi v obliki priprave obveznih internih aktov. Delovni inšpektorji v primeru nadzora pri delodajalcih preverjajo tudi sprejem teh aktov. V kolikor še niste uspeli pripraviti aktov za obvladovanje psihosocialnih tveganj ter urejanje prepovedi dela pod vplivom alkohola in prepovedanih drog, smo vam pripravili osnutke, v katere vnesite svoje podatke in datume sprejema.
a. PSIHOSOCIALNA TVEGANJA
Zakon o varnosti in zdravju pri delu v povezavi z Zakonom o delovnih razmerjih od delodajalcev zahteva, da sprejmejo ukrepe za preprečevanje, odpravljanje in obvladovanje primerov nasilja, trpinčenja, nadlegovanja in drugih oblik psihosocialnega tveganja.
b. PREPOVED DELA POD VPLIVOM ALKOHOLA, DROG IN DRUGIH PREPOVEDANIH SUBSTANC
Zakon o varnosti in zdravju pri delu delodajalcu nalaga, da za potrebe ugotavljanja kršitev in ravnanja v primerih, ko so delavci na delovnem mestu prisotni pod vplivom alkohola, prepovedanih drog in drugih prepovedanih substanc sprejmejo interni akt – pravilnik.
KDO JE DOLŽAN IZDELATI IN SPREJETI NAVEDENE INTERNE AKTE
Vsi delodajalci, ne glede na velikost in vrsto dejavnosti. Za samozaposlene osebe ta obveznost ne velja.
Pravilnika in seznanitev lahko člani s poravnano članarino dobite pri sekretarki sekcije Adrijani Poljanšek, e-naslov adrijana.poljansek@ozs.si
Pripeti dokumenti: