Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com

Sekcija trgovcev

sekcija-trgovcev
PROMET

DKV Mobility predstavlja novo programsko opremo za upravljanje prevozov

03. 11. 2025
Avtor: Natalija Repanšek
PROMET

Centralizirano upravljanje naročil, spremljanje poti v realnem času in hitro izdajanje računov – vse z enim orodjem. Nova storitev je v celoti integrirana v DKV Cockpit, brez potrebe po dodatni opremi ali namestitvi.

Ratingen, 28. oktober – DKV Mobility, vodilna platforma za plačila in rešitve na poti za podjetja, je predstavil novo programsko opremo za upravljanje prevozov DKV Transport Management System (DKV TMS), s katero še dodatno izboljšuje svojo ponudbo digitalnih rešitev. DKV TMS omogoča podjetjem centralno upravljanje prevoznih naročil, sledenje poti v realnem času in optimizacijo uporabe virov, kot so vozila, vozniki in prikolice. Programska oprema je v celoti integrirana v DKV Cockpit in aplikacijo DKV, digitalni portal za stranke podjetja, in omogoča nemoten nadzor nad vsemi ključnimi logističnimi procesi, od načrtovanja naročil in komunikacije z vozniki do izdajanja računov. Poleg tega ni potrebna nobena dodatna IT infrastruktura ali namestitev. DKV TMS je zdaj na voljo vsem strankam kot izbirna nadgradnja in se lahko uporablja neodvisno od kartice DKV.

Markus Präßl, direktor DKV Mobility, odgovoren za prodajo in zadovoljstvo strank, pojasnjuje: »DKV TMS pomeni odločen korak naprej v digitalni preobrazbi naših storitev. Naš cilj je pomagati strankam, da njihove transportne in logistične operacije postanejo učinkovitejše in pripravljene na prihodnost – vse to brez potrebe po dodatni IT infrastrukturi. Brezhibna integracija v naš portal za stranke je še en korak k popolnoma digitalnemu ekosistemu.«

Ključne funkcije vključujejo načrtovanje poti in virov, digitalno upravljanje dokumentov in avtomatizirano nadzorovanje stroškov. Z integriranim sledenjem v realnem času imajo dispečerji vedno popoln pregled nad trenutnimi potmi in se lahko hitro odzovejo na zamude. Komunikacija z vozniki poteka neposredno prek aplikacije DKV Mobility, kar zagotavlja, da so posodobitve stanja in povratne informacije brezhibno integrirane v proces razporejanja.

Sven Bartel, direktor za digitalni portal in rešitve pri DKV Mobility, dodaja: »Mnoge rešitve za upravljanje prevozov so preobremenjene s funkcijami, ki se redko uporabljajo, zlasti v malih in srednjih podjetjih, zaradi česar so zapletene in drage za uporabo. Namerno smo ohranili preprostost: DKV TMS je v celoti vgrajen v znani portal za stranke in aplikacijo ter se osredotoča na ključne funkcije, ki so najpomembnejše za vsakodnevno poslovanje.«

Z uvedbo DKV TMS DKV Mobility nadaljuje svojo strategijo širitve portfelja digitalnih produktov, ki temeljijo na podatkih. Cilj je podpreti in navdihniti podjetja z voznimi parki in prevozniška podjetja z uporabniku prijaznimi digitalnimi rešitvami, prilagojenimi njihovim potrebam – zlasti glede na naraščajoče obratovalne stroške in vse bolj zapletene regulativne zahteve. Po uvedbi monitorja ogljika (DKV Carbon Monitor) za zanesljivo poročanje o emisijah voznih parkov in programski opremi za upravljanje voznih parkov (DKV Fleet Management Software, DKV FMS) je novi DKV TMS že tretji digitalni produkt, ki ga je podjetje predstavilo letos.


Za več informacij obiščite https://www.dkv-mobility.com/si/sl/.