Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com
VPRAŠANJE:

Ali je kje opredeljeno v kolikem času lahko stranka naročilo stornira?

ODGOVOR:

19.5.2017 je podjetje prejelo naročilo, datum izdaje naročila 16.5.2017. Na naročilnici je naveden datum dobave, in sicer 1.6.2017
Podjetje 29.5.2017 od stranke prejme storno naročila.
 
Stranka pri stornaciji naročila ni navedla nobenega razloga, napisali so samo, da pošiljajo korekcijo naročila.

Problem je v tem, ker je podjetje izdelke že izdelalo.

Naročila član ni posebej potrdili, ker imajo na naročilnici napisano: "V kolikor našega naročila ne sprejmete z vsemi navedenimi pogoji, nas o tem obvezno obvestite v treh dneh.".

Za ogled celotnega odgovora je potrebna PRIJAVA!
Povežite nas