Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com
VPRAŠANJE:

Lansko leto smo po podpisali izjavo za EU Business register - prejeli smo tudi račun in opomine za leto 2017. V začetku meseca junija smo dobili še račun za plačilo za letošnje leto. Glede napotkov, ki ste mi jih posredovali in vaših stališč, ki sem jih prebrala na vaši spletni strani na elektronsko pošto oz. navadno pošto ne odgovarjamo oz. jo ignoriramo. V petek 10.8. smo po elektronski pošti prejeli dopis, ki vam ga tudi prilagam. Zanima me vaše stališče oz. mnenje kako naj se zadeve lotimo v bodoče. Ali vse skupaj pustimo tako kot je, ali je potrebno kako drugače odreagirati. Če imate kakšno povratno informacijo od drugih članov, ki imajo podobno težavo, bi bila zelo vesela, če mi jo lahko posredujete. Kakršna koli informacije bi bila zelo dobrodošla. Bi pa rada omenil še to, da smo v letošnjem letu že nekajkrat prejeli pošto z enako vsebino (obrazec, ki smo ga podpisali) po elektronski pošti, nazadnje v mesecu juniju.

ODGOVOR:

Spoštovani,

prejeto elektronsko sporočilo je le še eden izmed pričakovanih in običajnih (tudi drugi člani prejemajo opomine preko elektronske pošte) pritiskov, ki jih izvaja družba EBN.

 

Za ogled celotnega odgovora je potrebna PRIJAVA!
Priprava: OZS,  
Zadnja sprememba: 21.11.2018
Povežite nas