Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com
VPRAŠANJE:

Pred nekaj dnevi se je v našem kraju nenapovedano zgodil izpad električnega toka. V tem času se je na našem glavnem računalniku izvajala posodobitev. Zaradi izpada električnega toka, se je posodobitev zaustavila in kasneje računalniki niso več delovali. Morali smo poklicati računalniškega serviserja, ki je računalnik odpeljal, na novo naložil Windovse, iz arhiva obnovil vse podatke in kasneje še vzpostavil povezave med računalniki in program s katerim delamo na servisu. Zaradi vsega navedenega smo imeli strošek cca 200€ in moten proces delovanja, saj smo bili brez računalnika 1 dan. Menite, da imamo pravico od elektro podjetja zahtevati povračilo nastalih stroškov?

ODGOVOR:

Odgovor dne 19.1.2018 pripravila Maja Ogrinc, odvetnica.

Za ogled celotnega odgovora je potrebna PRIJAVA!
Povežite nas