Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com
VPRAŠANJE:

Razlike med garancijo in stvarno napako?!

ODGOVOR:

Zahtevki iz naslova garancije in stvarne napake so ločeni in nepovezani zahtevki.

 

V praksi se ta dva zahtevka večkrat zamenjujeta.

 

Torej potrošnik lahko na kupljenem izdelku/opravljeni storitvi uveljavlja napake bodisi iz naslova garancije, bodisi iz naslova stvarne napake.

Za ogled celotnega odgovora je potrebna PRIJAVA!
Priprava: OZS,  
Zadnja sprememba: 19.11.2018
Povežite nas