Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com
VPRAŠANJE:

Ukvarjamo se z izdelavo oken. Izmero oken zaračunavamo po veljavnem ceniku. V primeru naročila je izmera gratis. Pogosto se dogaja, da stranke, pri katerih smo naredili izmero, a se niso odločile za naročilo, računa nočejo plačati. Pravijo, da so bile zavedene, da ni bilo jasno sporočeno, da izmera stane, velikokrat tudi zagrozijo z Zvezo potrošnikov. Vprašanje je sledeče: Kaj nas izvajalce ščiti pred takšno prakso? Kako postaviti sistem oziroma protokol, da do podobnih situacij ne bo prihajalo?

ODGOVOR:

V kolikor s strani stranke nimate podpisanega naročila za plačljivo izmero, na prvi pogled ocenjujem, da morebitna sodna izterjava ni smiselna, saj bi težko dokazali soglasje za plačilo.
Dodatna ovira je tudi ta, da gre na drugi strani za potrošnika, ki mu zakon nudi dodatno zaščite.

Da bi izboljšali sistem sta vam na voljo dva instrumenta:

Za ogled celotnega odgovora je potrebna PRIJAVA!
Povežite nas