Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com
VPRAŠANJE:

Vprašanje se nanaša na vračilo kupljenega blaga med dvema poslovnima subjektoma. Član ki je samostojni podjetnik je za potrebe opravljanja svoje dejavnosti naročil blago z elektronskim naročilom na naslov podjetja. Po prejemu blaga je ugotovi, da je kupil napačen izdelek in sedaj bi ga rad vrnil in dobil nazaj kupnino oziroma vsaj dobropis, da bo za ta znesek izbral nekaj drugega. Zanima ga kateri zakon opredeljuje njegove pravice vračila blaga in kaj lahko od prodajalca zahteva glede na to situacijo. Povedal mi je, da je na podlagi njegovega naročila prodajalec za njega to blago naročil pri svojih dobaviteljih, mi pa je zagotovil, da tu ne gre za kakšen specifičen izdelek izdelan za njega ampak za potrošne stvari kot so vijaki, tesnila ipd. Prodajalec se sedaj zgovarja, da blaga ne more vzeti nazaj ker ga je moral za njega naročiti in ga ne more vrniti svojemu dobavitelju.

ODGOVOR:

Zakon o varstvu potrošnikov dobro oziroma natančno ureja pogoje vrnitve pri pogodbah na daljavo, vendar žal, navedeni zakon ne ščiti pravne osebe oz. s.p.-je.

Tako v primeru, ko nakup v spletni trgovini opravi pravna oseba ali s.p., le-ta nima enakih pravic kot potrošnik, torej ne more vrniti blaga, kupljenega “na davčno” (“original račun”) in mora obstajati utemeljen razlog za vračilo (npr. stvarna ali pravna napaka, uveljavljanje garancije), kot ga zahteva Obligacijski zakonik.

Za ogled celotnega odgovora je potrebna PRIJAVA!
Povežite nas