Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com
VPRAŠANJE:

Za privat stranko smo izdelali in zmontirali kuhinjo. Pri tem je prišlo do nesoglasja z stranko v zvezi z končno ceno storitve in izvedbo, kaj sedaj?

ODGOVOR:

Glede na opis dejanskega stanja ("ni objavljen") sklepam, da rok za izdelavo in montažo kuhinje ni bil bistvena sestavina pogodbe (saj je naročnik sproti naročal nove elemente, po drugi strani pa verjetno takoj po zamudi roka ni grajal napak in je vsaj molče pristajal na zamudo oziroma nove dobavne roke. V tem primeru bi lahko celo šteli, da gre za neke vrste novacijo-prenovitev pogodbe vsaj v delu, ki se nanaša na rok). Poleg tega bi se lahko sklicevali tudi na 626. člen Obligacijskega zakonika, ki določa, da podjemnik (izvajalec) ne odgovarja za zamudo, ker je naročnik zahteval spremembe (npr. izdelavo novih elementov).

Večji problem vidim v tem, da za nove pohištvene elemente niste dogovorili cene.

Za ogled celotnega odgovora je potrebna PRIJAVA!
Povežite nas