Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com
VPRAŠANJE:

Član sprašuje kako postopati v primeru, ko stranka zavrne račun. Predračun je bil izročen, na podlagi slednjega je stranka tudi plačala avans. Med izvajanje storitev so se pojavila dodatna dela, na katero so stranko opozorili in se je strinjala. Sedaj pa jim je pisno zavrnila račun. Ali se lahko stranki nazaj pošlji isti račun, ga poknjiži in je potem to tudi osnova za izvršbo?

ODGOVOR:

Če dodatna dela niso bila zajeta z deli po predračunu, potem je stranka dolžna plačati dodatna dela.

Predlagam vam, da pisno odgovorite na zavrnitev računa z obrazložitvijo zakaj vztrajate pri plačilu računa (npr. da se je v okviru izvedbe storitve pokazala potreba po dodatni izvedbi del, na kar je bila stranka izrecno opozorjena in se je tudi strinjala s samo izvedbo dodatnih del, pri čemer je bilo tudi dogovorjeno, da bo dodatna dela plačala).

Za ogled celotnega odgovora je potrebna PRIJAVA!
Povežite nas