Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com

Skupaj z Dončičem blesteli tudi slovenski gostinci

04. 11. 2019
Avtor: Mira Črešnar

Čez lužo sinoči ni blestel le Luka Dončič, za odlično promocijo Slovenije so namreč poskrbeli tudi slovenski kuharski mojstri in vinarji. V okviru sodelovanja Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije in Slovensko-ameriškega poslovnega združenja SABA se namreč prav te dni v Clevelandu mudi poslovna delegacija vrhunskih kuharjev iz Gostilne Rajh, ki je nosilka znaka Gostilna Slovenija, ter vinarji hiše Joannes Protner in Črnko.

Medtem ko je Luka blestel na parketu, so kuharski mojstri in vinarji blesteli ob njem. V okviru gostovanja čez lužo so na tekmi izbranim gostom v dvorani Cavaliersov pripravili slovensko kosilo. Po tekmi pa se je z odlično prekmursko gibanico posladkal tudi zmagoviti Luka. Slovenija bo leta 2021 Evropska gastronomska regija in po odzivih iz ZDA ni nobenega dvoma, da bodo slovenske gostilne navduševale. »Ponosen sem na naše gostince, ki s svojo kulinaričnimi mojstrovinami skrbijo za uspešno promocijo Slovenije v svetu,« pa je ob tem dejal predsednik OZS Branko Meh.

 

Prvo tovrstno gostovanje čez lužo se je odvilo lansko leto, ko je SABA skupaj z OZS pripravila predstavitve slovenske kulinarike v treh ameriških zveznih državah: Ohio, Illinois in Pensilvanija.

 

O Gostilni Slovenija

Sekcija za gostinstvo in turizem pri OZS z blagovno znamko in znakom Gostilna Slovenija skrbi za promocijo vrhunske kakovosti na področju gostinstva v Sloveniji. Pravico do uporabe kolektivne blagovne znamke Gostilna Slovenija pridobijo gostinci, ki so člani OZS in ki izpolnjujejo stroge kriterije vezane na zunanjo in notranjo ureditev lokala, v ponudbi morajo prevladovati hišne, lokalne in regionalne jedi, seveda tudi ustrezna živila in živilski proizvodi lokalnih pridelovalcev, ustrezna mora biti tudi glasbena kulisa, načini strežbe in vrsta drugih sestavin, ki sooblikujejo upravičenost do uporabe blagovne znamke in znaka Gostilna Slovenija.

Preberite tudi