Podjetje Eurotunnel, ki upravlja s predorom med Francijo in Veliko Britanijo je potrdilo, da je pripravljeno na posledice, če Velika Britanija zapusti Evropsko unijo brez dogovora, kar zadeva pošiljanje blaga po železnici . Treba je vedeti, da kar četrtina blaga, izmenjanega med Veliko Britanijo in celinsko Evropsko unijo, potuje skozi ta predor in bi v primeru, da London brez dogovora izstopi iz EU imelo to znaten negativni vpliv na tak promet. Povprečno pet tisoč tovornjakov opravi pot skozi predor z uporabo železnice. Za reševanje kritičnega scenarija je družba za upravljanje pripravila sistem pred- carinskih sistem deklaracij, ki bo na voljo v Folkestone(GB) in Coquelles (F). Eurotunnel je na obeh terminalih postavil dve postaji z operaterji, ki bodo lahko v enem samem in izjemno hitrem postopku hkrati pregledali tudi do dvajset vozil. Takšne postopke bodo izvajalci uporabljali tudi za pregledovanje tiskanih carinskih dokumentov. Tovornjaki, ki bodo dobili zeleno luč, bodo svojo pot nadaljevali na enak način kot sedaj, medtem ko bodo drugi tovornjaki morali opraviti nadaljnja preverjanja. V Coquellesu je določeno tudi območje za carinske, sanitarne in fitosanitarne preglede z devetimi inšpekcijskimi prostori in stotinami parkirnih mest. Tako bodo francoski kontrolorji lahko pregledali vozila iz Velike Britanije, ne da bi pri tem ovirali promet drugih vozil. Na britanski strani se tudi gradi varno parkirišče s kapaciteto 240 vozil.
Vir: Plose

|