P R A V I L N I K o obrazcu vloge za izdajo potrdila A1
V Uradnem listu številka 56/17 je bil objavljen Pravilnik o obrazcu vloge za izdajo potrdila A1. Ta zajema vsebinski del obrazca A1 za vlagatelje delodajalce ter samozaposlene osebe. Pravilnik o obrazcu vloge za izdajo potrdila A1 bo pričel veljati s 1. 1. 2018. Tega v nadaljevanju objavljamo v celoti.
P R A V I L N I K o obrazcu vloge za izdajo potrdila A1
1. člen
Ta pravilnik določa vsebino elektronske vloge za izdajo potrdila A1 (v nadaljnjem besedilu: vloga), in sicer podatke, potrebne za obdelavo vloge in način pridobivanja podatkov ter izjavi vlagatelja.
2. člen
(1) Vlogo sestavljajo trije podatkovni seti, in sicer o vlagatelju, o osebi, za katero se vlaga vloga, in o storitvi, v okviru katere bo delavec opravljal delo v drugi državi, ter izjavi vlagatelja.
(2) Podatkovni set o vlagatelju vsebuje naslednje podatke: 1. status vlagatelja glede na osebo za katero se vlaga vloga (delodajalec, samozaposlena oseba); 2. matično številko vlagatelja; 3. ime oziroma naziv vlagatelja; 4. naslov oziroma sedež vlagatelja, in sicer: – ulico in hišno številko, – poštno številko in kraj; 5. kontaktne podatke vlagatelja, in sicer: – telefon, – elektronsko pošto.
(3) Podatkovni set o osebi, za katero se vlaga vloga, vsebuje naslednje podatke: 1. enotno matično številko občana (EMŠO); 2. spol (moški, ženska); 3. priimek; 4. ime; 5. priimek ob rojstvu; 6. datum rojstva; 7. državljanstvo; 8. kraj rojstva; 9. naslov prebivališča v Republiki Sloveniji, in sicer: – ulico in hišno številko, – poštno številko in kraj; 10. naslov prebivališča v času opravljanje dela v drugi državi, in sicer: – ulico in hišno številko, – poštno številko in kraj, – državo.
(4) Podatkovni set o storitvi, v okviru katere bo delavec oziroma samozaposlena oseba opravljala delo v drugi državi, vsebuje: 1. podatke o naročniku storitve, in sicer: – naziv oziroma priimek in ime naročnika, – ulico in hišno številko sedeža oziroma naslova naročnika, – poštno številko in kraj sedeža oziroma naslova naročnika, – državo, v kateri ima naročnik sedež oziroma naslov;
2. podatke o kraju izvajanja storitve, in sicer: – ulico in hišno številko, – poštno številko in kraj, – državo;
3. navedbo dejavnosti, znotraj katere se bo izvajala storitev: – finančno posredništvo, – gradbeništvo,
– industrija, – kmetijstvo, – šolstvo, – transport, – trgovina, – turizem – zdravstvene storitve, – drugo;
4. čas trajanja napotitve oziroma čezmejnega izvajanja storitve, in sicer: – datum začetka napotitve delavca oziroma čezmejnega izvajanja storitve samozaposlene osebe, – datum konca napotitve delavca oziroma čezmejnega izvajanja storitve samozaposlene osebe;
5. opis del in nalog, ki jih bo v okviru čezmejnega izvajanja storitve opravljal delavec oziroma samozaposlena oseba.
(5) V vlogi vlagatelj izjavi, da: – v Republiki Sloveniji dejansko običajno opravlja dejavnost in ne zgolj notranjih upravljavskih oziroma administrativnih dejavnosti in – delavec ne bo napoten z namenom, da nadomesti drugega napotenega delavca, da bo ves čas napotitve ohranjen neposredni odnos med vlagateljem in napotenim delavcem ter da delavec v času napotitve ne bo prepuščen tretjemu podjetju.
3. člen
(1) V sistemu za podporo poslovnim subjektom se podatki pridobivajo prek uradnih evidenc, prek vnosa s strani vlagatelja oziroma z označitvijo potrditvenega polja.
(2) V vlogi vlagatelj z varnim elektronskim podpisom zagotavlja resničnost izjav iz petega odstavka prejšnjega člena.
Ljubljana, dne 17. 10. 2017
Pripravila: Zdenka Bedekovič, univ. dipl. ekon.
Strokovna svetovalka – specialistka za plače, knjigovodstvo in poslovanja v tujini