
Brezplačno strokovno usposabljanje: 3-DNEVNA MARKETINŠKA AKADEMIJA - Upravljanje marketinga s sodobnimi pristopi
- Vse o dogodku
- Kraj: Webinar
- Trajanje od 17.05.2021 do 21.05.2021
- Ura: 09:00 - 13:30
Brezplačno strokovno usposabljanje: 3-DNEVNA MARKETINŠKA AKADEMIJA - Upravljanje marketinga s sodobnimi pristopi
Nesmiselno je imeti odličen izdelek, če pri kupcih ne ustvarimo želje po njem. Dejstvo je, da odličen izdelek ne pomeni avtomatsko tudi uspeha. Šele s premišljenim marketingom in kreativnimi marketinškimi kampanjami, ki ločijo podjetja od konkurence in drugih blagovnih znamk, vzbudimo v kupcu željo po izdelku ali storitvi.
V PRIMERU MOREBITNE ODPOVEDI PRIJAVLJENIH VAS LAHKO VKLJUČIMO.
ČE ŽELITE, DA VAS DODAMO NA SEZNAM ZAINTERESIRANIH, NAM PIŠITE NA JANA.GOLIC@OZS.SI, S PRIPISOM TELEFONSKE ŠTEVILKE.
SPOT SVETOVANJE OSREDNJESLOVENSKE REGIJE
Brezplačno se udeležite našega 3-dnevnega spletnega strokovnega usposabljanja:
MARKETINŠKA AKADEMIJA: UPRAVLJANJE MARKETINGA S SODOBNIMI PRISTOPI
SPOT svetovanje Osrednjeslovenske regije organizira brezplačno strokovno spletno usposabljanje.
Usposabljanje sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Kaj boste izvedeli na 3-dnevni Marketinški akademiji (?), katere izvedba bo v naslednjih terminih:
17.5., 19.5. in 21.5.2021, v času od 9:00 do 13:30 ure
Prvi dan – Marketing in upravljanje blagovne znamke
- Marketing je most, ki povezuje podjetja s kupci. Zakaj je potrebno investirati v marketing?
- Močna in prodorna blagovna znamka ne pomeni le prepoznavnosti, ampak vodi k ustvarjanju
dobička in povečuje vrednost podjetja. Kako »stopiti« iz množice in ustvariti močno blagovno
znamko?
- Strateški marketing omogoča zavestno iskanje najboljših rešitev. Zakaj je pomemben strateški
marketing?
- Marketing ni dolgočasen. Zavestno ustvarja vezi. Katere so značilnosti najbolj prepoznavnih
marketinških kampanj?
Drugi dan – Načrtovanje marketinške kampanje
- Načrtovanje je ključnega pomena. Na kaj moramo biti pozorni, ko se lotimo ustvarjanja marketinške
kampanje?
- Pred izvedbo uspešne marketinške kampanj moramo razjasniti številne podrobnosti. Katere so
ključne točke načrtovanja marketinške kampanje?
- Snovalci marketinških kampanj morajo mora poznati želje in potrebe ciljne skupine. Kako zastavimo
nakupne persone, cilje, sporočila?
Tretji dan – Marketinške zakonitosti in trendi
- Marketinški splet predstavlja načrt, s katerim jasno definiramo izdelke. Kako podati jasno idejo
ciljnim javnostim o izdelku?
- Oglaševanje in odnosi z javnostmi sta običajno najbolj viden del marketinških aktivnost. Kako se ju
lotiti na pravi način?
- Področje marketinga se je v zadnjem desetletju znatno spremenilo. Katere so marketinški izzivi 21.
stoletja?
O predavateljici:
TANJA SEDEJ soustanoviteljica in direktorica marketinške agencije We explain, kjer osebno skrbi za strateški marketing, načrtuje marketinške kampanje in izvaja celoten splet aktivnosti, tudi oglaševanje na družbenih omrežjih. Njeno strast predstavlja ustvarjanje video vsebin. Sodelovala je pri številnih raziskovalnih in svetovalnih projektih za gospodarstvo. Ima več kot 15 let izkušenj na področju marketinga, komuniciranja in izobraževanja. Svoje izkušnje je delila že na več kot 500ih izobraževanjih. Je članica žirije za marketinške nagrade Web.si in evropskega združenja za menedžment in marketing EUMMAS.
Trajanje: 3 dni oziroma 3 x 5 šolskih ur (skupaj 15 šolskih ur)
Udeležba na delavnici je BREZPLAČNA. Obvezna je predhodna spletna prijava (na dnu te strani), saj boste na vaš e-naslov prejeli spletno povezavo do dogodka ter navodila glede izvedbe. V primeru odjave le-to prosim sporočite. Kontakti spodaj.
Kontakti:
(01) 58 30 553, Jana Golić, podjetniška svetovalka SPOT: jana.golic@ozs.si
Vljudno vabljeni!
