Namen
Pravne osebe in samostojni podjetniki so obvezni najmanj enkrat letno preveriti, ali se stanje posameznih aktivnih in pasivnih postavk v premoženjski bilanci stanja ujemajo z dejanskim stanjem. Tako morajo, glede na računovodske in davčne predpise in zakonodajo sestaviti računovodske izkaze, davčni obračun ter poslovno oz. letno poročilo za različne uporabnike.
Pred koncem davčnega leta je potrebno izvesti notranje kontrole knjiženj poslovnih dogodkov ter uskladiti računovodske evidence in ekonomske kategorije z ustrezno davčno zakonodajo ter računovodskimi predpisi. Predstavili bomo tudi posebnosti glede normiranih s. p.
Redni letni popis se izvrši vsaj enkrat letno. Naloga računovodstva je, da pravilno organizira redni letni popis z imenovanji popisnih komisij, izdajo sklepov, navodili o organizaciji, poteku in izvedbi letnega popisa. Pomembna je vsebina inventurnega poročila, ki vpliva na izdelavo računovodskih izkazov in davčnega obračuna. Vsa ta poročila so osnova za poslovno odločanje uporabnikov ter bonitetne ocene organizacije.
Na našem kratkem seminarju vam bomo predstavili vso omenjeno tematiko in rešili marsikatero dilemo, ki se vam pojavlja pri vašem delu. Odgovorili vam bomo na vaša vprašanja in dileme, ki se dotikajo davčnega obračuna za leto 2025.
Vsebina
-
Priprava na popis, odgovornosti in naloge popisnih komisij in računovodskih delavcev.
-
Zaključno poročilo popisa in njihov računovodski in davčni vidik.
-
Popis in vrednotenja dolgoročnih sredstev, amortizacija, oslabitve in odpisi (terjatev, zalog) – računovodski in davčni vidik.
-
Priprava na zaključni in davčni obračun 2025 z vidika davčno priznanih in nepriznanih prihodkov in odhodkov.
-
Koriščenje in vračanje davčnih olajšav pri davčnem obračunu za leto 2025.
-
Oblikovanje in črpanje dolgoročnih rezervacij ter kratkoročnih časovnih razmejitev.
-
Davčno priznani ali nepriznani prihodki.
-
Davčno nepriznani, delno priznanih ali nepotrebni odhodki.
-
Normirani samostojni podjetniki – prijava, pogoji, poročanje, olajšave.
-
Odgovori na vprašanja udeleženk / udeležencev ter strokovna diskusija.
Seminar bo vodila dr. Lidija Robnik, univ. dipl. ekon., samostojna podjetnica, ki se ukvarja z svetovanjem in izobraževanjem s področja financ, računovodstva in davkov. Je dolgoletna izvajalka najrazličnejših strokovnih predavanj in delavnic s področja računovodstva, davkov in financ. Pripravlja najrazličnejše strokovne in znanstvene članke ter povezuje teorijo in prakso z omenjenih področjih. Prav tako je urednica različnih praktikumov.