Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...

DELAVNICA KAKO PRIDOBITI KUPCE

  • Vse o dogodku
  • Kraj: OOZ Sežana
  • Datum: 14.04.2021
  • Ura: 08:30 - 10:45

DELAVNICA KAKO PRIDOBITI KUPCE


-

SKLOP MARKETINŠKIH DELAVNIC V OKVIRU OPERACIJE KRASNOST KRASA IN BRKINOV, KI SPODBUJA RAZVOJ DEDIŠČINSKIH PROGRAMOV IN POMAGA PRI PROMOCIJI CELOTNE DESTINACIJE.

DELAVNICA KAKO PRIDOBITI KUPCE?
Termin: 14. april 2021, 08:30

Živimo v negotovem času, ki od podjetnikov zahteva fleksibilnost, hitro odzivnost in hitro prilagajanje razmeram na trgu. Življenjske navade in potrebe kupcev so se spremenile.
Tisto, kar je delovalo v preteklosti, ni nujno, da deluje tudi v novih razmerah. Spremembe v trženju izdelkov in storitev so zato nujne: nič se namreč ne spremeni, če se ne spremenimo mi: če ne spremenimo svojega razmišljanja in delovanja.

Izziv: Kaj lahko v danih razmerah storimo sami? Kako se prilagoditi potrebam strank? Kje so neizkoriščene priložnosti?


Na delavnici bomo odgovorili na naslednja vprašanja:
  • Kdo so vaše stranke in kdo ne? Kakšen potrebe imajo?
  • Kje jih najti? Kako pritegniti njihovo pozornost? 
  • Kako oblikovati privlačno ponudbo?
  • Kako jih obdržati in negovati odnose z njimi?
Predavateljica Maja Golob je svetovalka za marketing in komuniciranje, mednarodno akreditirana poslovna coachinja vodij in teamov (EMCC ITCA), certificirana jungovska coachinja (ICF), avtorica knjig ter številnih člankov o marketingu, prodaji, vodenju, osebni in poslovni rasti. Po diplomi na Ekonomski fakulteti v Ljubljani (smer: mednarodni ekonomski odnosi) je izkušnje z vodenjem deset let pridobivala v korporativnem svetu, kjer je kot direktorica marketinga vodila in usklajevala ekipe v 11 državah.
Od leta 2002 s partnerjem vodita Spago, družbo za komuniciranje, ki ji zaupajo najuglednejša slovenska podjetja.

Delavnica je praktično naravnana. Vsebina je prilagojena profilu in potrebam udeležencev (vinarji, kmečki turizmi, turistične kmetije, proizvajalci lokalnih izdelkov. Poleg teoretičnega dela vključuje prikaz praktičnih primerov, s katerimi se udeleženci lahko identificirajo, pridobljene napotke pa lahko takoj preizkusijo in uporabijo v praksi

Udeležba na delavnicah je brezplačna.
Aktivnosti so izvedene v okviru operacije Krasnost Krasa in Brkinov, ki spodbuja razvoj dediščinskih programov in pomaga pri promociji celotne destinacije.
Operacija je sofinancirana s strani Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja.

Uporabniško dodana slika


 

Prijava na dogodek
Pišite nam