Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...

DELAVNICA MOČNA BLAGOVNA ZNAMKA – KONKURENČNA PREDNOST V GOSTINSTVU IN TURIZMU

  • Vse o dogodku
  • Kraj: OOZ Sežana
  • Datum: 13.04.2021
  • Ura: 08:30 - 10:45

DELAVNICA MOČNA BLAGOVNA ZNAMKA – KONKURENČNA PREDNOST V GOSTINSTVU IN TURIZMU


-

SKLOP MARKETINŠKIH DELAVNIC V OKVIRU OPERACIJE KRASNOST KRASA IN BRKINOV, KI SPODBUJA RAZVOJ DEDIŠČINSKIH PROGRAMOV IN POMAGA PRI PROMOCIJI CELOTNE DESTINACIJE.

DELAVNICA MOČNA BLAGOVNA ZNAMKA – KONKURENČNA PREDNOST V GOSTINSTVU IN TURIZMU

Termin: 13. april 2021, 8:30

Blagovna znamka je lahko ključnega pomena za uspešnost vsakega podjetja. Na delavnici boste spoznali kako se lotiti graditi močno blagovno znamko in s tem pridobiti tudi konkurenčno prednost na trgu. Izvedeli bodo kako načrtovati in uvajati sodobne marketinške aktivnosti pri produktih na področju gostinstva in turizma. Kako uspešna blagovna znamka komunicira tisto, kar dejansko daje od sebe – da to, kar uporabnik pričakuje, tudi dobi. Podjetja z uspešnimi blagovnimi znamkami so namreč znala v pravem trenutku najti prave nastavke, nekateri so to naredili povsem intuitivno, drugi bolj strukturirano.

Vsebina delavnice:
  • Razumevanje in pomembnost blagovnih znamk v podjetništvu
  • Vidni deli blagovne znamke – logotip, slogan, barve, ime
  • Nevidni del blagovne znamke – vrednote, poslanstvo, vizija, osebnost, edinstvena zgodba
  • Dojemanje blagovne znamke vaših kupcev – graditi identiteto, kakovost, zvestobo in premoženje v njihovih očeh
  • Orodja za uspešno uvajanje, vzdrževanje in komuniciranje blagovne znamke
  • Razvoj blagovnih znamk z uporabo vitkega pristopa
  • Konkretne rešitve za segment gostinstva in turizma

Predavatelj mag. Dejan Šraml je podjetniški svetovalec in direktor Območne obrtno-podjetniške zbornice Logatec. Izvoljen je bil v visokošolski in raziskovalni naziv asistent z magisterijem za področje managementa ter kot predavatelj sodeluje s poslovnimi šolami. Njegova področja delovanja so podjetniško in poslovno svetovanje, marketing, turizem, blagovne znamke, odnosi z javnostmi, spletna družbena omrežja, HRM …

Delavnica je praktično naravnana. Vsebina je prilagojena profilu in potrebam udeležencev (vinarji, kmečki turizmi, turistične kmetije, proizvajalci lokalnih izdelkov. Poleg teoretičnega dela vključuje prikaz praktičnih primerov, s katerimi se udeleženci lahko identificirajo, pridobljene napotke pa lahko takoj preizkusijo in uporabijo v praksi.

Udeležba na delavnicah je brezplačna.
Aktivnosti so izvedene v okviru operacije Krasnost Krasa in Brkinov, ki spodbuja razvoj dediščinskih programov in pomaga pri promociji celotne destinacije.
Operacija je sofinancirana s strani Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja.

Uporabniško dodana slika


 
Pišite nam