Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...

Delavnica: STORYTELLING

  • Vse o dogodku
  • Kraj: Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije, Celovška cesta 71, Ljubljana, učilnica
  • Datum: 17.10.2019
  • Ura: 09:00 - 13:15
  • Cena: 140,00 eur + 22 % DDV - 170,80€
  • Za člane OZS in njihove zaposlene (POPUST 30 %) - 98,00 € + 22 % DDV - 119,56€

Delavnica: STORYTELLING


Delavnica za ustvarjanje prepričljivih in uporabnih zgodb. Praktično ni področja, kjer zgodba ne more funkcionirati. Med najpomembnejšimi pa so: podjetje, oglaševanje, turizem, književnost, film, glasba, likovna umetnost, izobraževanje, raziskovanje, učenje, PR …


SC OZS
 
Uvod, »ogrevanje«
Predstavitev ene »hude« zgodbe (pripovedovanje) in ene odlične video zgodbe. Ključni skupni imenovalec obeh zgodb je sproščanje emocij poslušalca, gledalca.

Področja uporabe zgodbe
Praktično ni področja, kjer zgodba ne more funkcionirati. Med najpomembnejšimi pa so: podjetje, oglaševanje, turizem, književnost, film, glasba, likovna umetnost, izobraževanje, raziskovanje, učenje, PR …

Praktičen pogled na zgodbo
Sestava, dolžina, mediji – prenašalci zgodb, možnosti uporabe zgodbe, liki, časovna in umestitvena dimenzija zgodb, tematike zgodbe, resnične in umetne zgodbe …
Delavnica: vsakdo napiše svojo profesionalno zgodbo – debata in kritična ocena med sodelujočimi, pogovor o likih, sporočilu zgodbe, zapomljivosti, možnosti poistovetenja … - pisec zgodbo popravi glede na pripombe.

Dolžina zgodbe – večni izziv pisca in medija, ki jo objavlja
Vsaka zgodba ima lahko neskončno dolžinskih različic. Dolžina je odvisna od medija in tistega, ki jo bo bral. Pomen kratke, jasne, a še vedno zgovorne in s čustvi nabite zgodbe v digitalni dobi (Zgodba 4.0).
Delavnica: vaša zgodba v treh dolžinah (kot predstavitev na spletu, kot poslovna biografija, kot FB objava)

Kaj naredi zgodbo drugačno?
Drugačnost je vse tisto, kar na prijeten način zmoti, inicira nove misli, nove percepcije, izboljša pomnjenje in lažje pripovedovanje.
Delavnica: izmišljanje novih besed

Pomembnost karakterjev akterjev v zgodbi
Zgodbe, ki se navezujejo na človeka imajo največjo sporočilno in emocionalno moč. Človek se najlaže poistoveti ali ima možnost ustvarjanja mnenja prav pri opazovanju in razmišljanju o nekem človeku. Liki v zgodbi, lahko jim rečemo tudi junaki, so ključni za razumevanj sporočila zgodbe.
Delavnica: opis karakterjev v vaši zgodbi
 
Kako narediti zgodbo iz poslovne izkušnje
Narediti zgodbo iz resničnega ali izmišljenega dogodka, kjer prihaja do interakcij med ljudmi ali ljudi z določenimi situacijami ni najtežja naloga. Mnogo težje je narediti zgodbo iz poslovnih izkušenj, kjer se pomešajo racionalnost, podatki, odnosi, čustva, številke, podatki …
Delavnica: zgodba na podlagi izkušnje, ki jo je imel eden od vaših kupcev

Zgodba, ki nastane ob povezovanju aktualnega dogodka/datuma in podjetja/obrti
Živimo v frustrirajoči dobi mešanja resničnosti z virtualnostjo, v času mešanja analognih in digitalnih generacij, v času, ko je človeka težko ujeti, mu ukrasti čas za zgodbo. Ne glede na analogen ali digitalen način bo zgodba vselej lahko učinkovito sporočilno sredstvo.
Delavnica: novoletna voščilnica kot poslovna zgodba (digitalna in/ali resnična)

Predavatelj:

Andrej Pompe
Dr. Andrej Pompe je avtor, predavatelj, podjetnik, komunikolog, pisec in umetnik. Njegove stvaritve je mogoče najti tako na področju ustvarjalnega razmišljanja, trženja, strateškega upravljanja znamk kot področju glasbe, pisane besede in likovne umetnosti. Njegova multidisciplinarnost in široka miselna usmerjenost mu omogočata povezovanja različnih svetov v nove dimenzije, različnih idej v nove ideje, različnih pogledov v nove poglede. To je bistvo ustvarjalnosti, ki jo vpleta v vse pore življenja, s čimer vedno znova dokazuje njeno moč ter njen pomen v podjetništvu, znanosti, umetnosti in vsakdanjosti.

Trajanje: 5 akademskih ur

PREDHODNA PRIJAVA NA DOGODEK JE OBVEZNA!

  • Prosimo, da izpolnite spletno prijavo na dogodek ali se prijavite po e-pošti na naslov jana.golic@ozs.si.
  • Plačilo kotizacije: Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom seminarja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, Celovška 71, 1000 Ljubljana, številka: 02013-0253606416 (NLB) Sklic: 00 200035 - davčna številka. Namen plačila: OTHR. Prosimo, da potrdilo o plačilu pošljete na e-naslov jana.golic@ozs.si.
  • Pisne odjave poslane na jana.golic@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred dnevom izobraževanja, sicer zaračunavamo 20 % kotizacije. V primeru, da odjave ne sporočite, kotizacijo zaračunamo v celoti.
  • V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi.
  • Kontakt: (01) 58 30 553, Jana Golić, Svetovalni in izobraževalni center OZS: jana.golic@ozs.si


Vljudno vabljeni!

Prijava ni več mogoča!
Pišite nam