
Digitalni marketing, družbeni mediji in spletna prodaja
- Vse o dogodku
- Kraj: Spletna delavnica
- Datum: 04.02.2021
- Ura: 09:00 - 16:00
- Cena: 140,00 € + 22 % DDV - 170,80€
- Za člane OZS in njihove zaposlene (POPUST 30 %) - 98,00 € + 22 % DDV - 119,56€
Digitalni marketing, družbeni mediji in spletna prodaja
Praktična on-line delavnica, katere poudarek je na naslednjih vsebinah: Facebook in Instagram marketing, Google in Youtube marketing ter Youtube marketing.
Program:
Praktična delavnica
Digitalni marketing, družbeni mediji in spletna prodaja
Sklop 1: Facebook in Instagram marketing
Sklop 2: Google in Youtube marketing 
Sklop 3: Youtube marketing
- - - -
SKLOP 1: Facebook in Instagram marketing
 
- Učinkovito upravljanje Facebook strani v 2020 
  Koncept najbolj učinkovitih Facebook objav, ki delujejo 50-100 x bolje 
  Taktike za rast števila sledilcev in njihovo aktivnost na Instagramu 
- Oglaševanje na Facebooku in Instagramu  
  Vrste ciljnih skupin: Saved, po interesih / Custom, po dejanjih / Lookalike, value based in action based 
- Eventi - Merjenje eventov / Eventi z vrednostjo (value)
- Konverzije - Nastavitev konverzij / Pomen za uspeh oglaševanja
- Opredelitev idealnega kupca, kupke - Določitev interesov
- Zgradba oglasne kampanje 
  Organizacija oglasov v kampanjo, Ad sete, oglase
  Editiranje, dupliciranje in testiranje kampanj
- Izdelava oglasne kampanje 
- Remarketing
- Analiza podatkov in optimizacija kampanje 
Sklop 2: Google marketing 
- Raziskava ključnih iskalnih besed (Search Engine Optimisation)
- ON-site optimizacija na primeru spletne strani
- OFF-site optimizacija na uspešnem primeru
- Google Ads Manager, predstavitev ključnih orodij
- Google Analytics, razlaga glavnih kazalcev
- Google my Business profil in njegova uporaba 
- Povezava računov za oglaševanje, Google Analytics in Youtube kanala
- Vrste ciljnih skupin: po interesih, iskanjih in po obiskih konkurence
- Eventi: Nastavitev Goals v Google Analytics in Merjenje Goals
- Konverzije: nastavitev konverzij; Enchanced Ecommerce 
- Google Search Network (iskalno omrežje) - Izdelava oglasne kampanje po korakih
- Google Display Network (prikazno omrežje) - Izdelava oglasne kampanje po korakih
- Video Network (Youtube video oglaševanje) - Izdelava oglasne kampanje po korakih 
- Remarketing
- Analiza podatkov in optimizacija kampanje 
 
Sklop 3: YOUTUBE marketing
- Youtube kanal, odprtje in optimizacija  
- Youtube Beta Studio
- Tehnično urejanje videa 
- Kako na prva mesta na Youtube z optimizacijo videa? 
- Oglaševanje na Youtube (v sklopu Google oglaševanja) 
- Zakonitosti scenarija in snemanja uspešnih videov 
Sklop 4: EMAIL marketing
- Integracija email sistema in spletne strani oz. spletne trgovine 
- Gradnja liste e-naslovov
- Vzdrževanje odnosa s prejemniki e-pošte 
- Formule za pisanje učinkovitih naslovov
- Navodila za pisanje uspešnih tekstov e-sporočil
- Razlike med vrstami e-poštnih sporočil
- Email marketing sekvence in avtomatizacija
- Masovni email marketing
Opis delavnice:
Delavnica je tehnične narave.
Namen le te je, da boste udeleženci razumeli in znali sami uporabiti jasno predstavljena navodila za uspešno uporabo digitalnih kanalov in spletno prodajo.
O predavatelju:
Martin Korošec je strokovnjak za (digitalni) marketing s katerim se profesionalno ukvarja že dve desetletji. Prešel je skozi faze kreativne agencije, agencije za zakup medijskega prostora in časa, agencije za odnose z javnostmi. Vodil je oddelke za marketing in prodajo v hotelu, casinoju in banki.
Zadnjih 13 let uspešno vodi svojo marketinško agencijo Rdeča Oranža, v sklopu katere je pripravil in z ekipo izvedel uspešne marketinške kampanje za preko 100 top podjetij iz Slovenije in okoliških držav. Je avtor 4 knjig o marketingu. Najnovejša je praktični priročnik z naslovom »Digitalni marketing od A do Ž«.
Njegovih seminarjev o marketingu se je udeležilo že več tisoč podjetnic in podjetnikov. Sodeluje s priznanimi podjetniki kot so: Iza Sia Login, dr. Aleksander Šinigoj, mag. Robert Rolih, mag. Nastja Mulej, Dani Polajnar, Tomaž Ham … in svetuje podjetjem v preko 50 panogah.
Želite bolje spoznati Martina?
Oglejte si ta dva videa:
O Youtube marketingu
https://www.youtube.com/watch?v=sXRfzO9byVw&t=106s
ali
O učenju iz prakse : )
https://www.youtube.com/watch?v=Y9BcN_c8FXM
Druge informacije (prijava, odjava, plačilo kotizacije, kontakt...):
- Obvezna je spletna prijava na dogodek.
- Kotizacija se poravna pred pričetkom seminarja na transakcijski račun OZS, Celovška 71, Ljubljana, št.: 02013-0253606416 (NLB),
  Sklic: 00 200035-davčna številka. Namen plačila: OTHR.
- Potrdilo o plačilu se posreduje na e-naslov jana.golic@ozs.si,
- Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma do vključno prvega dne izvedbe dogodka.
- Pisne odjave poslane na jana.golic@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo 20 % kotizacije
  za pripravo gradiva in druge administrativne stroške. Odjav na dan izobraževanja ne upoštevamo.
  Brez odjave, kotizacijo zaračunamo v celoti.
- Seminar bo organiziran za minimalno 5 udeležencev.
- V  primeru prenizkega števila prijav do 2 dni pred izvedbo si pridržujemo pravico do odpovedi.
- Dodatne informacije: Jana Golić: jana.golic@ozs.si, 01 5830 553.
Vljudno vabljeni!
 
          
        
 
            
       See 728x90px.jpg)