Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...

Digitalni marketing, družbeni mediji in spletna prodaja

  • Vse o dogodku
  • Kraj: Spletna delavnica
  • Datum: 04.02.2021
  • Ura: 09:00 - 16:00
  • Cena: 140,00 € + 22 % DDV - 170,80€
  • Za člane OZS in njihove zaposlene (POPUST 30 %) - 98,00 € + 22 % DDV - 119,56€

Digitalni marketing, družbeni mediji in spletna prodaja


Praktična on-line delavnica, katere poudarek je na naslednjih vsebinah: Facebook in Instagram marketing, Google in Youtube marketing ter Youtube marketing.

Program:

Praktična delavnica
Digitalni marketing, družbeni mediji in spletna prodaja

Sklop 1: Facebook in Instagram marketing
Sklop 2: Google in Youtube marketing
Sklop 3: Youtube marketing


- - - -

SKLOP 1: Facebook in Instagram marketing
 
- Učinkovito upravljanje Facebook strani v 2020
  Koncept najbolj učinkovitih Facebook objav, ki delujejo 50-100 x bolje
  Taktike za rast števila sledilcev in njihovo aktivnost na Instagramu

- Oglaševanje na Facebooku in Instagramu 
  Vrste ciljnih skupin: Saved, po interesih / Custom, po dejanjih / Lookalike, value based in action based
- Eventi - Merjenje eventov / Eventi z vrednostjo (value)
- Konverzije - Nastavitev konverzij / Pomen za uspeh oglaševanja
- Opredelitev idealnega kupca, kupke - Določitev interesov
- Zgradba oglasne kampanje
  Organizacija oglasov v kampanjo, Ad sete, oglase
  Editiranje, dupliciranje in testiranje kampanj
- Izdelava oglasne kampanje
- Remarketing
- Analiza podatkov in optimizacija kampanje

Sklop 2: Google marketing

- Raziskava ključnih iskalnih besed (Search Engine Optimisation)
- ON-site optimizacija na primeru spletne strani
- OFF-site optimizacija na uspešnem primeru
- Google Ads Manager, predstavitev ključnih orodij
- Google Analytics, razlaga glavnih kazalcev
- Google my Business profil in njegova uporaba
- Povezava računov za oglaševanje, Google Analytics in Youtube kanala
- Vrste ciljnih skupin: po interesih, iskanjih in po obiskih konkurence
- Eventi: Nastavitev Goals v Google Analytics in Merjenje Goals
- Konverzije: nastavitev konverzij; Enchanced Ecommerce
- Google Search Network (iskalno omrežje) - Izdelava oglasne kampanje po korakih
- Google Display Network (prikazno omrežje) - Izdelava oglasne kampanje po korakih
- Video Network (Youtube video oglaševanje) - Izdelava oglasne kampanje po korakih
- Remarketing
- Analiza podatkov in optimizacija kampanje
 
Sklop 3: YOUTUBE marketing

- Youtube kanal, odprtje in optimizacija 
- Youtube Beta Studio
- Tehnično urejanje videa
- Kako na prva mesta na Youtube z optimizacijo videa?
- Oglaševanje na Youtube (v sklopu Google oglaševanja)
- Zakonitosti scenarija in snemanja uspešnih videov

Sklop 4: EMAIL marketing

- Integracija email sistema in spletne strani oz. spletne trgovine
- Gradnja liste e-naslovov
- Vzdrževanje odnosa s prejemniki e-pošte
- Formule za pisanje učinkovitih naslovov
- Navodila za pisanje uspešnih tekstov e-sporočil
- Razlike med vrstami e-poštnih sporočil
- Email marketing sekvence in avtomatizacija
- Masovni email marketing

Opis delavnice:
Delavnica je tehnične narave.
Namen le te je, da boste udeleženci razumeli in znali sami uporabiti jasno predstavljena navodila za uspešno uporabo digitalnih kanalov in spletno prodajo.

O predavatelju:
Martin Korošec je strokovnjak za (digitalni) marketing s katerim se profesionalno ukvarja že dve desetletji. Prešel je skozi faze kreativne agencije, agencije za zakup medijskega prostora in časa, agencije za odnose z javnostmi. Vodil je oddelke za marketing in prodajo v hotelu, casinoju in banki.

Zadnjih 13 let uspešno vodi svojo marketinško agencijo Rdeča Oranža, v sklopu katere je pripravil in z ekipo izvedel uspešne marketinške kampanje za preko 100 top podjetij iz Slovenije in okoliških držav. Je avtor 4 knjig o marketingu. Najnovejša je praktični priročnik z naslovom »Digitalni marketing od A do Ž«.

Njegovih seminarjev o marketingu se je udeležilo že več tisoč podjetnic in podjetnikov. Sodeluje s priznanimi podjetniki kot so: Iza Sia Login, dr. Aleksander Šinigoj, mag. Robert Rolih, mag. Nastja Mulej, Dani Polajnar, Tomaž Ham … in svetuje podjetjem v preko 50 panogah.

Želite bolje spoznati Martina?
Oglejte si ta dva videa:

O Youtube marketingu
https://www.youtube.com/watch?v=sXRfzO9byVw&t=106s
ali
O učenju iz prakse : )
https://www.youtube.com/watch?v=Y9BcN_c8FXM

Druge informacije (prijava, odjava, plačilo kotizacije, kontakt...):

- Obvezna je spletna prijava na dogodek.
- Kotizacija se poravna pred pričetkom seminarja na transakcijski račun OZS, Celovška 71, Ljubljana, št.: 02013-0253606416 (NLB),
  Sklic: 00 200035-davčna številka. Namen plačila: OTHR.
- Potrdilo o plačilu se posreduje na e-naslov jana.golic@ozs.si,
- Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma do vključno prvega dne izvedbe dogodka.
- Pisne odjave poslane na jana.golic@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo 20 % kotizacije
  za pripravo gradiva in druge administrativne stroške. Odjav na dan izobraževanja ne upoštevamo.
  Brez odjave, kotizacijo zaračunamo v celoti.
- Seminar bo organiziran za minimalno 5 udeležencev.
- V  primeru prenizkega števila prijav do 2 dni pred izvedbo si pridržujemo pravico do odpovedi.
- Dodatne informacije: Jana Golić: jana.golic@ozs.si, 01 5830 553.

Vljudno vabljeni!

Telekom

Pišite nam