Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!
Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS.
V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.
Za člane OZS in njihove zaposlene (POPUST 30 %) - 98,00 € + 22 % DDV - 119,56€
Povežite nas
Facebook in Instagram upravljanje in oglasi
Praktična on-line delavnica, katere poudarek je na Facebook in Instagram marketingu.
Program:
Praktična delavnica FACEBOOK IN INSTANGRAM UPRAVLJANJE IN OGLASI
Sklop 1: Facebook in Instagram marketing
Učinkovito upravljanje Facebook strani in Instagram profila v 2020 - Koncept najbolj učinkovitih Facebook objav, ki delujejo 50-100 x bolje - Taktike za rast števila sledilcev in njihovo aktivnost na Instagramu
Oglaševanje na Facebooku in Instagramu Vrste ciljnih skupin: Saved, po interesih, Custom, po dejanjih, Lookalike, value based in action based
Eventi - Merjenje eventov / Eventi z vrednostjo (value)
Konverzije - Nastavitev konverzij / Pomen za uspeh oglaševanja Opredelitev idealnega kupca, kupke - Določitev interesov
Zgradba oglasne kampanje - Organizacija oglasov v kampanjo, Ad sete, oglase - Editiranje, dupliciranje in testiranje kampanj
Izdelava oglasne kampanje - Remarketing - Analiza podatkov in optimizacija kampanje
Opis delavnice: Delavnica je tehnične narave. Namen le te je, da boste udeleženci razumeli in znali sami uporabiti jasno predstavljena navodila za uspešno uporabo digitalnih kanalov in spletno prodajo.
O predavatelju: Martin Korošec je strokovnjak za (digitalni) marketing s katerim se profesionalno ukvarja že dve desetletji. Prešel je skozi faze kreativne agencije, agencije za zakup medijskega prostora in časa, agencije za odnose z javnostmi. Vodil je oddelke za marketing in prodajo v hotelu, casinoju in banki.
Zadnjih 13 let uspešno vodi svojo marketinško agencijo Rdeča Oranža, v sklopu katere je pripravil in z ekipo izvedel uspešne marketinške kampanje za preko 100 top podjetij iz Slovenije in okoliških držav. Je avtor 4 knjig o marketingu. Najnovejša je praktični priročnik z naslovom »Digitalni marketing od A do Ž«.
Njegovih seminarjev o marketingu se je udeležilo že več tisoč podjetnic in podjetnikov. Sodeluje s priznanimi podjetniki kot so: Iza Sia Login, dr. Aleksander Šinigoj, mag. Robert Rolih, mag. Nastja Mulej, Dani Polajnar, Tomaž Ham … in svetuje podjetjem v preko 50 panogah.
Želite bolje spoznati Martina? Oglejte si ta dva videa:
Druge informacije (prijava, odjava, plačilo kotizacije, kontakt...):
- Obvezna je spletna prijava na dogodek. - Kotizacija se poravna pred pričetkom seminarja na transakcijski račun OZS, Celovška 71, Ljubljana, št.: 02013-0253606416 (NLB), Sklic: 00 200035-davčna številka. Namen plačila: OTHR. - Potrdilo o plačilu se posreduje na e-naslov jana.golic@ozs.si, - Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma do vključno prvega dne izvedbe dogodka. - Pisne odjave poslane na jana.golic@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo 20 % kotizacije za pripravo gradiva in druge administrativne stroške. Odjav na dan izobraževanja ne upoštevamo. Brez odjave, kotizacijo zaračunamo v celoti. - Seminar bo organiziran za minimalno 5 udeležencev. - V primeru prenizkega števila prijav do 2 dni pred izvedbo si pridržujemo pravico do odpovedi. - Dodatne informacije: Jana Golić: jana.golic@ozs.si, 01 5830 553.