Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...

Kako doseči podaljšanje rokov pri izvajanju gradbenih del

  • Vse o dogodku
  • Kraj: Spletni seminar
  • Datum: 04.10.2021
  • Ura: 09:00 - 11:00
  • Cena: Članska cena / osebo (DDV vključen) - 20,00€
  • Nečlanska cena / osebo (DDV vključen) - 60,00€

Kako doseči podaljšanje rokov pri izvajanju gradbenih del


V zadnjem času se precej govori o dvigu cen materialov in pravicah izvajalcev/dobaviteljev v zvezi s povešanjem cene, enako aktualno pa je ostaja vprašanje, kako lahko izvajalec/dobavitelj doseže podaljšanja roka izvedbe/dobave. Izobraževanje je namenjeno pregledu vseh pravic in možnosti, ki jih imajo izvajalci/dobavitelji v zvezi s podaljšanjem roka izvedbe/dobave iz različnih razlogov, ki niso v njihovi sferi. Na izobraževanju bo predstavljeno, v katerih primerih imajo izvajalci/dobavitelji pravico zahtevati podaljšanje pogodbenega roka in kako naj to naredijo ter kako naj dokažejo, da zamuda ni v njihovi pogodbeni sferi. Prav tako bo predstavljeno kdaj se postavi zahtevek in na kakšen način ter kako ravnati v primeru zavrnitve s strani investitorja/naročnika.

V zadnjem času se precej govori o dvigu cen materialov in pravicah izvajalcev/dobaviteljev v zvezi s povešanjem cene, enako aktualno pa je ostaja vprašanje, kako lahko izvajalec/dobavitelj doseže podaljšanja roka izvedbe/dobave.

Izobraževanje je namenjeno pregledu vseh pravic in možnosti, ki jih imajo izvajalci/dobavitelji v zvezi s podaljšanjem roka izvedbe/dobave iz različnih razlogov, ki niso v njihovi sferi. Na izobraževanju bo predstavljeno, v katerih primerih imajo izvajalci/dobavitelji pravico zahtevati podaljšanje pogodbenega roka in kako naj to naredijo ter kako naj dokažejo, da zamuda ni v njihovi pogodbeni sferi.  Prav tako bo predstavljeno kdaj se postavi zahtevek in na kakšen način ter kako ravnati v primeru zavrnitve s strani investitorja/naročnika.


Izobraževanje je namenjeno vsem izvajalcem, podizvajalcem ter dobaviteljem.

PROGRAM:
  •   Roki in posledice zamude rokov po sklenitvi pogodbe
  •   Kaj pomeni, da so zamude na kritični poti in kako to dokažemo
  •   Kako analiziramo, kateremu subjektu se sme naprtiti zamuda
  •   Možnosti podaljšanja rokov iz različnih razlogov:
  •   Spremenjene okoliščine
  •   Razlogi na strani tretjih oseb in oblasti
  •   Razlogi na strani naročnika
  •   Spremembe projektne dokumentacije in spremembe v navodilih naročnika
  •   Napake v projektni dokumentaciji ali nedoslednosti v projektni dokumentaciji
  •   Možnosti podaljšanja rokov zaradi nezmožnosti dobave materialov zaradi spremenjenih okoliščin

Postopkovni vidik v zvezi s podaljšanjem rokov:
  •   Dolžnost obvestitve
  •   Pravočasnost obvestitve z vidika klasične gradbene pogodbe ter FIDIC pogodbe
  •   Način postavljanja zahtevka za podaljšanje roka
  •   Spremljevalni zahtevek za povračilo stroškov zaradi podaljšanja roka
  •   Možne odločitve investitorja(naročnika ter kako se nanje odzvati
  •   Posledice zamude

Predavateljica:

Mag. Maja Koršič Potočnik
Predavateljica mag. Maja Koršič Potočnik je odvetnica specialistka na področju gospodarskega prava ter javnih naročil. S tema pravnim področjem se ukvarja tako s praktičnega vidika, kakor tudi s teoretičnega, v okviru svojega doktorskega študija gospodarskega prava. V svojem poklicnem življenju redno zastopa stranke v gospodarskih sporih pred sodiščem ter pri vlaganju revizijskih zahtevkov, prav tako pa z naročniki sodeluje pri izvedbi postopkov javnega naročanja, kar ji omogoča dobro poznavanje praktičnega vidika javnih naročil ter gradbenega prava z vidika vseh udeležencev pri gradnji. Redno se ukvarja tudi s publicistično dejavnostjo, saj je (so)avtorica številnih strokovnih člankov ter publikacij s področja gradbenega prava ter javnega naročanja, med katerimi velja posebej omeniti Priročnik za uporabo RDEČE in RUMENE pogodbe FIDIC, Veliki Gradbeno pravni priročnik ter Priročnik za uporabo javnega naročanja v praksi, ki so vsi izšli pri založbi Uradni list.

Spletna prijava je obvezna.
Prosimo, da izpolnite spletno prijavo na dogodek, ki jo najdete na dnu te strani.

Plačilo kotizacije / udeleženca: Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom seminarja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, Celovška 71, 1000 Ljubljana, številka: 02013-0253606416 (NLB) Sklic: 00 200035 - davčna številka. Namen plačila: OTHR.

Prosimo, da potrdilo o plačilu pošljete na e-naslov izobrazevanje@ozs.si.

Pisne odjave poslane na izobrazevanje@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred dnevom izobraževanja, sicer zaračunavamo 20 % kotizacije. V primeru, da odjave ne sporočite, kotizacijo zaračunamo v celoti.

V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi.

Dodatne informacije: izobrazevanje@ozs.si, 01 5830 504, 01 58 30 553, Svetovalni in izobraževalni center OZS

Vljudno vabljeni!

Prijava na dogodek
Pišite nam