Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...

KAKO SE PRIPRAVITI ZA OBISK INŠPEKTORJA-IZ PRAKSE ZA PRAKSO

  • Vse o dogodku
  • Kraj: TRŽAŠKA CESTA 207
  • Datum: 25.01.2022
  • Ura: 09:00 - 11:30
  • Cena: Cena tečaja - 120,00€
  • Član z dodatnimi storitvami - 60,00€
  • Član OZS - 100,00€

KAKO SE PRIPRAVITI ZA OBISK INŠPEKTORJA-IZ PRAKSE ZA PRAKSO


Območna obrtno-podjetniška zbornica Ljubljana Vič vabi na seminar: KAKO SE PRIPRAVITI ZA OBISK INŠPEKTORJA-IZ PRAKSE ZA PRAKSO

KAKO SE PRIPRAVITI ZA OBISK INŠPEKTORJA-IZ PRAKSE ZA PRAKSO
z Andrejko Grlić, dolgoletno glavno tržno inšpektorico

Termin: 25. januar 2022 ob 9. uri

Lokacija: OOZ Ljubljana Vič ob upoštevanju priporočil NIJZ in pogoja PCT ter preko aplikacije ZOOM

Program delavnice:

  • kakšna so pooblastila inšpektorjev/tržnih inšpektorjev in ali se mora inšpektor najaviti?
  • kako poteka inšpekcijski postopek-lahko poteka brez prisotnosti direktorja in ali moram podpisati zapisnik?
  • ali lahko izvem kdo me je prijavil?
  • kakšne so moje pravice in dolžnosti kot zavezanca inšpekcijskega postopka?
  • kakšna je razlika med upravnim in prekrškovnim ukrepanjem inšpektorja?
  • globa, opomin, opozorilo po Zakonu o prekršku - ali vsak ukrep enako zaboli?
  • roki (prekluzivni in instrukcijski roki) in posledice če jih zamudite
  • ali se lahko pritožim na odločitev inšpektorja?
  • ali se lahko pritožim na delo inšpektorja (neprimeren odnos)?
  • ali inšpekcije tudi svetujejo?
  • predstavitev področij, s katerimi se srečujete obrtniki in podjetniki in pojasnila kako postopati, da se izognete obisku (kaznovanju) inšpektorja:
  • varstvo potrošnikov (razlika med zakonsko in prostovoljno garancijo in stvarno napako -kaj mora narediti kupec ali naročnik storitve in kaj podjetje? Kdaj se vključi inšpektor?)
  • nepoštene in agresivne poslovne prakse, kaj je to in kako se temu izogniti predno to inšpektor ugotovi,
  • kako je s prodajo in oglaševanjem tobaka in alkohola, uporabo slovenščine, avtorskimi pravicami (licence za računalniške programe), označevanjem cen blaga in storitev, izdaja računov, delovni čas gostinca, trgovca, obrtnika, plastične vrečke da ali ne.

Predavateljica Andrejka Grlić je univerzitetna diplomirana pravnica s 30 letnimi delovnimi izkušnjami. Na Tržnem inšpektoratu je bila zaposlena 24 let-14 let, kot glavna tržna inšpektorica. Od leta 2006 do 2020 je bila članica, dve leti pa tudi vodja Inšpekcijskega sveta (koordinacija več kot 1400 inšpektorjev iz 25 inšpekcij). Od leta 2006 do 2013 je vodila Odbor za pravno področje, poleg tega pa je bila tudi članica Odbora za merjenje učikovitosti in kakovosti inšpekcijskih služb pri Inšpekcijskem svetu. Že 20 let na povabilo EU Komisije sodeluje kot pravni ekspert v različnih projektih (varstvo potrošnikov, varnost in skladnost neživilskih proizvodov, varstvo intelektualne lastnine, pripravljam strategije razvoja inšpekcij in učinkovitega delovanja državne uprave, reorganizacije inšpekcij, itd) po vseh državah Zahodnega Balkana, Turčiji, Libanonu, Egiptu in Ukrajini. Sedaj kot predavateljica sodeluje pri predmetih s področja prava na različnih Višjih šolah in fakultetah (Fakulteti za upravo in Ekonomska fakulteta). V Pravni praksi in v drugih strokovnih revijah objavlja strokovne članke.

Cena seminarja znaša 120 EUR (brez DDV), cena za naše člane znaša 60 EUR (brez DDV). Pridržujemo si pravico do spremembe cene in termina seminarja.






Dodatne informacije:
OOZ Ljubljana Vič
tel: 01 200 52 50
gsm: 051 698 000
info@ooz-ljvic.si


Prijava na dogodek
Pišite nam