Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com

KAKO SPREMEMBA ZAKONA O VARSTVU POTROŠNIKOV VPLIVA NA VAŠE POSLOVANJE

  • Vse o dogodku
  • Kraj: Preko spletne aplikacije ZOOM
  • Datum: 21.02.2023
  • Ura: 09:00 - 12:00
  • Cena: 100,00 € + 22 % DDV - 122,00€
  • Za člane OZS in njihove zaposlene - 40,00 € + 22 % DDV - 48,80€

KAKO SPREMEMBA ZAKONA O VARSTVU POTROŠNIKOV VPLIVA NA VAŠE POSLOVANJE


Zdi se, da že vrabci čivkajo, da se je spremenil zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) in podobno, kot pred leti v zvezi z uvedbo "slavne" GDPR, se tudi v zvezi s tem zakonom med laično javnostjo širijo neresnice oz. pol-resnice. Res je, da je dotični zakon korenito spremenil doslej veljaven zakon o varstvu potrošnikov, vendar je večina sprememb predvsem na račun posodobitve zakona, to je njegove uskladitve s sodobnim, zlasti on-line poslovanjem (digitalne storitve, digitalne vsebine). Poleg tega je sedaj v tem zakonu urejeno še oglaševanje (oz. prepovedane prakse) ter nepoštene poslovne prakse podjetij, ki so bile prej urejene v posebnih zakonih. Seveda so določene nejasnosti in dileme, ki pa jih bo tako ali drugače "razrešila" praksa. Ne glede na vse nejasnosti, posodobitve in dileme, je to zakon, ki ga hočeš-nočeš moramo spoštovati. Na seminarju bomo zato pregledali glavne novosti, kakšne so spremembe, kdo jih mora upoštevati, kakšne pravice in obveznosti imajo potrošniki in kakšne obveznosti imajo prodajalci, kako lahko prodajalci omejijo svoja tveganja, kako spremembe najbolje implementirati…

svetovanje ozs
 
PROGRAM:
  • Kratka predstavitev novosti in kakšen je sploh namen zakona
  • Kakšne so obveznosti prodajalcev, na kakšen način jih morajo implementirati
  • Pravice potrošnikov
  • Kaj so splošni pogoji, obvezna vsebina, čemu služijo, s poudarkom na tem, kako lahko prodajalci splošne pogoje uporabijo tudi sebi v korist
  • Odgovarjanje na vaša vprašanja
Prosimo vas, da nam vaša vprašanja posredujete na e-naslov izobrazevanje@ozs.si do dva dni pred izvedbo. Vprašanja pa boste lahko predavateljici zastavili tudi v času predavanja.

O PREDAVATELJICI:

alja fakin osebni podarki varstvo potrošnikov ozs

Alja Fakin je odvetnica in predavateljica, strokovnjakinja za varstvo osebnih podatkov, s skoraj 20 let delovnih izkušenj na področju delovnega prava, pogodbenega prava in prava varstva osebnih podatkov, svetuje in predava zlasti direktorjem in lastnikom manjših in srednjih podjetij. Več: www.aljafakin.si

Trajanje: 4-šolske ure

Druge informacije (prijava, odjava, plačilo kotizacije, kontakt...):

- Obvezna je spletna prijava na dogodek
- Kotizacija se poravna pred pričetkom seminarja na transakcijski račun OZS, Celovška 71, Ljubljana, št.: 02013-0253606416 (NLB),
  Sklic: 00 200035-davčna številka. Namen plačila: OTHR.
- Potrdilo o plačilu se posreduje na e-naslov izobrazevanje@ozs.si,
- Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma do vključno prvega dne izvedbe dogodka.
- Pisne odjave poslane na izobrazevanje@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo 20 % kotizacije
  za pripravo gradiva in druge administrativne stroške. Odjav na dan izobraževanja ne upoštevamo.
  Brez odjave, kotizacijo zaračunamo v celoti.
- Seminar bo organiziran za minimalno 7 udeležencev.
- V  primeru prenizkega števila prijav do 1 dan pred izvedbo si pridržujemo pravico do odpovedi.
- Dodatne informacije: izobrazevanje@ozs.si, 01 5830 504.

Vljudno vabljeni!