Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...

KAKO SE BO SPREMENILA KOMUNIKACIJA S STRANKAMI PO EPIDEMIJI?

  • Vse o dogodku
  • Kraj: Spletni seminar
  • Datum: 20.04.2021
  • Ura: 10:00 - 12:00
  • Cena: Cena tečaja - 60,00€
  • Član z dodatnimi storitvami - 30,00€

KAKO SE BO SPREMENILA KOMUNIKACIJA S STRANKAMI PO EPIDEMIJI?


Območna obrtno-podjetniška zbornica Ljubljana Vič vabi na spletni seminar: KAKO SE BO SPREMENILA KOMUNIKACIJA S STRANKAMI PO EPIDEMIJI?

KAKO SE BO SPREMENILA KOMUNIKACIJA S STRANKAMI PO EPIDEMIJI?
 

Termin: 20. april 2021 od 10. do 12. ure preko aplikacije ZOOM 


Vsebina predavanja

  • Več čuječnosti pomeni, da bodo stranke še bolj dojemljive za pristop pro-dajam. Ključen poudarek bo treba nameniti poslušanju stranke, s poudarkom na energetskem pristopu.
  • Vzajemno sodelovanje  daj-dam-daj pomeni nujnost partnerskega odnosa: jaz prodam tebi in sem odprt za tvojo ponudbo, da prodaš meni. Ključen poudarek v času, ki prihaja je partnerski odnos z vprašanjem: To mi lahko storimo za vas, imate tudi vi kakšno storitev/izdelek, ki bi nam pomagal? Bolj kot to, da stranki pošljemo voščilnico ob Novem letu in reklamne letake bo postalo pomembno to, da vemo, če lahko naša stranka danes morda že jutri reši problem, ki ga imamo s svojo storitvijo, izdelkom.
  • 5 oviram v komunikaciji s stranko  se bo pridružila šesta: kako se odzvati na strankin »ne« v spremenjenem prodajnem kanalu. To pomeni, da bomo v pogajalskem procesu (prodaja dejansko je pogajalski proces, v katerem pa morata seveda dobiti obe strani) še vedno obvladovali 4 osnovne korake, ki slišijo na: ne prepiraj se, ne sili, ne stopnjuj napetosti, ne zavračajo izgovorov in ugovorov. Pojasnila vam bom THINK in TOYOTO tehniko, ki vam bo v pomoč.
  • Pogovor z udeleženci (vprašanja-odgovori) bomo sklenili s temeljnimi zakonitostmi Energetske prodaje – ko moramo stranko torej obravnavati na način, da ji odvzamemo slabo energijo (skrb, pomanjkanje denarja za plačilo našega izdelka) ali pa ji energijo dodati (ravno z našim izdelkom bo odpravila problem).


O predavateljici

Biserka Povše Tašić je dolgoletna strokovnjakinja s področja komuniciranja, odnosov in obvladovanja sistemov v podjetjih. Je avtorica posebne kvalitativne raziskave KUPA Prvi vtis. Prav tako je svetovalka večjim upravam. Z individualnim svetovanjem pomaga mnogim vodjem ter prodajnikom za bolj učinkovito komuniciranje ter boljše odnose, je pa tudi izvajalka večih programov za komuniciranje z zaposlenimi ter s strankami. Je gostja strokovnih predavanj in izvajalka delavnic tako v majhnih kot velikih podjetij v zasebnem in javnem sektorju.


Cena delavnice znaša 60 EUR (brez DDV), cena za naše člane OOZ Ljubljana Vič znaša 30 EUR (brez DDV)


Dodatne informacije:
OOZ Ljubljana Vič
tel: 01 200 52 50
gsm: 051 698 000
info@ooz-ljvic.si


 

 


Prijava na dogodek
Pišite nam