Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...

Rast prodaje v času krize

  • Vse o dogodku
  • Kraj: Spletna delavnica
  • Datum: 21.01.2021
  • Ura: 09:00 - 16:00
  • Cena: 140,00 € + 22 % DDV - 170,80€
  • Za člane OZS in njihove zaposlene (POPUST 30 %) - 98,00 € + 22 % DDV - 119,56€

Rast prodaje v času krize


Praktična on-line delavnica, katere vsebina je namenjena razumevanju in samostojni uporabi na podlagi jasno predstavljenih navodil za uspešno uporabo digitalnih kanalov in spletno prodajo.

Program:

Sklop 1: Teksti, ki prodajajo
Sklop 2: Prodajne tehnike
Sklop 3: Spletno oglaševanje

SKLOP 1:
Teksti, ki prodajajo
Pišite tekste, ki učinkovito pritegnejo pozornost
Formule za pisanje izstopajočih:
- naslovov
- podnaslovov
- ključnih izpostavitev
- tekstov za prodajne spletne strani
- tekstov za emaile
- tekstov za oglase
Na podlagi postavljenih formul boste enostavno ustvarili prodajno učinkovite tekste.

SKLOP 2:
Prodajne tehnike
Prodajte več obstoječim strankam.
Pridobite kakovostne nove stranke.
Prilagodite se omejitvam in ustvarite nove ponudbe, ki prosperirajo v časih omejitev. 
Spoznajte prodajne tehnike, ki preverjeno povečajo prodajo.
Tako v živo (danes online) kot preko oglaševanja.

SKLOP 3:
Facebook marketing
Učinkovito upravljanje Facebook strani v 2020
Oglaševanje na Facebooku in Instagramu 
Vrste ciljnih skupin:
Eventi
Konverzije
Opredelitev idealnega kupca, kupke
Zgradba oglasne kampanje
Izdelava oglasne kampanje
Remarketing
Analiza podatkov in optimizacija kampanje

Google marketing
Raziskava ključnih iskalnih besed (Search Engine Optimisation)
ON-site optimizacija na primeru spletne strani
OFF-site optimizacija na uspešnem primeru
Google Ads Manager, predstavitev ključnih orodij
Google Analytics, razlaga glavnih kazalcev
Google my Business profil in njegova uporaba
Vrste ciljnih skupin:
Eventi
Konverzije
Google Search Network (iskalno omrežje)
Google Display Network (prikazno omrežje)
Video Network (Youtube video oglaševanje)
Remarketing
Analiza podatkov in optimizacija kampanje

EMAIL marketing

Integracija email sistema in spletne strani oz. spletne trgovine
Gradnja liste e-naslovov
Vzdrževanje odnosa s prejemniki e-pošte
Formule za pisanje učinkovitih naslovov
Navodila za pisanje uspešnih tekstov e-sporočil
Razlike med vrstami e-poštnih sporočil
Email marketing sekvence in avtomatizacija
Masovni email marketing

Opis delavnice:
Delavnica je tehnične narave.
Namen le te je, da boste udeleženci razumeli in znali sami uporabiti jasno predstavljena navodila za uspešno uporabo digitalnih kanalov in spletno prodajo.

O predavatelju:
Martin Korošec je strokovnjak za (digitalni) marketing s katerim se profesionalno ukvarja že dve desetletji. Prešel je skozi faze kreativne agencije, agencije za zakup medijskega prostora in časa, agencije za odnose z javnostmi. Vodil je oddelke za marketing in prodajo v hotelu, casinoju in banki.

Zadnjih 13 let uspešno vodi svojo marketinško agencijo Rdeča Oranža, v sklopu katere je pripravil in z ekipo izvedel uspešne marketinške kampanje za preko 100 top podjetij iz Slovenije in okoliških držav. Je avtor 4 knjig o marketingu. Najnovejša je praktični priročnik z naslovom »Digitalni marketing od A do Ž«.

Njegovih seminarjev o marketingu se je udeležilo že več tisoč podjetnic in podjetnikov. Sodeluje s priznanimi podjetniki kot so: Iza Sia Login, dr. Aleksander Šinigoj, mag. Robert Rolih, mag. Nastja Mulej, Dani Polajnar, Tomaž Ham … in svetuje podjetjem v preko 50 panogah.

Želite bolje spoznati Martina?
Oglejte si ta dva videa:

O Youtube marketingu
https://www.youtube.com/watch?v=sXRfzO9byVw&t=106s
ali
O učenju iz prakse : )
https://www.youtube.com/watch?v=Y9BcN_c8FXM

Druge informacije (prijava, odjava, plačilo kotizacije, kontakt...):

- Obvezna je spletna prijava na dogodek.
- Kotizacija se poravna pred pričetkom seminarja na transakcijski račun OZS, Celovška 71, Ljubljana, št.: 02013-0253606416 (NLB),
  Sklic: 00 200035-davčna številka. Namen plačila: OTHR.
- Potrdilo o plačilu se posreduje na e-naslov jana.golic@ozs.si,
- Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma do vključno prvega dne izvedbe dogodka.
- Pisne odjave poslane na jana.golic@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo 20 % kotizacije
  za pripravo gradiva in druge administrativne stroške. Odjav na dan izobraževanja ne upoštevamo.
  Brez odjave, kotizacijo zaračunamo v celoti.
- Seminar bo organiziran za minimalno 5 udeležencev.
- V  primeru prenizkega števila prijav do 2 dni pred izvedbo si pridržujemo pravico do odpovedi.
- Dodatne informacije: Jana Golić: jana.golic@ozs.si, 01 5830 553.

Vljudno vabljeni!
Pišite nam