Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com

S strateškim vplivom na hormone kupcev do večjega dobička

  • Vse o dogodku
  • Kraj: Spletna delavnica - ZOOM
  • Datum: 24.07.2024
  • Ura: 08:30 - 10:00
  • Cena: Nečlanska kotizacija: 50,00 € + 22 % DDV / udeleženca - 61,00€
  • Članska (OZS) kotizacija: 25,00 € + 22 % DDV / udeleženca - 30,50€
Povežite nas

S strateškim vplivom na hormone kupcev do večjega dobička


Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želijo razumeti in izkoristiti psihološke ter biološke mehanizme za izboljšanje prodaje in povečanje dobička. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je pomembno, da znamo vplivati na odločitve kupcev na način, ki temelji na teh revolucionarnih znanstvenih spoznanjih. POZOR! OPRAVKA IMAMO Z NAPREDNO MARKETIŠKO ALKIMIJO IN HORMONSKO POSLASTICO! S TAKTIČNIM SPROŽANJEM HORMONOV LAHKO DOSEŽEMO ŽELENE CILJE.

Zakaj hormoni?
Hormoni, kot so dopamin, oksitocin, serotonin, testosteron in drugi, igrajo ključno vlogo pri tem, kako se ljudje počutijo in odločajo. Na tečaju boste spoznali, kako lahko ti hormoni vplivajo na vedenje kupcev in kako lahko z razumevanjem teh mehanizmov izboljšate svoje prodajne tehnike. Naučili se boste, kako sprožiti občutek nagrade, zaupanje, pozitivno razpoloženje in občutek nujnosti pri vaših kupcih, kar bo pripomoglo k večji zvestobi strank in povečanju prodaje.

Hormoni so del revolucionarnega področja marketinga, ki združuje psihologijo, nevroznanost in trženje. Strokovno to imenujemo nevromarketing. Pomaga nam še bolje razumeti, kako se potrošniki odločajo, in kako nanje vplivati na globlji, podzavestni ravni. S pomočjo nevromarketinga lahko odkrivamo, kateri možganski procesi in hormoni vplivajo na nakupne odločitve. Predvsem pa kako lahko te informacije uporabimo za izboljšanje marketinških, prodajnih ali pogajalskih strategij.

Uporaba znanja o nevromarketingu in hormonih podjetju prinaša:
  • močno orodje za izboljšanje učinkovitosti trženja
  • poglobljeno razumevanje kupcev
  • močnejše in bolj trajne odnose s strankami
  • povečanje prodaje
  • optimizacija oglaševanja, z bolj učinkovitim pritegovanjem pozornosti in ustvarjanjem pozitivnega čustvenega odziva
  • izboljšanje uporabniške izkušnje
  • ustvarjanje boljših čustvenih povezav, ki stranke motivirajo k vračanju in priporočanju podjetja drugim
  • učinkovito upravljanje stresa in pritiska
Program:
  • Uvod v nevromarketing in vpliv hormonov
  • Kako izboljšati svoje prodajno-komunikacijske spretnosti
  • 6 najpomembnejših hormonov in njihova vloga v vedenju kupcev
  • Kakšne zgodbe aktivirajo te najpomembnejše hormone
  • Strategije za sproščanje hormona, ki ustvari občutek nagrade in zadovoljstva
  • Strategije za uporabo hormona, ki pritegne in zadrži pozornost kupcev
  • Strategije za uporabo hormona, ki spodbuja dobro razpoloženje v povezavi s podjetjem
  • Strategije za uporabo hormona, ki ustvari trajne pozitivne spomine na podjetje
  • Strategije za uporaba hormona, ki vzpostavlja zaupanje in povezave s kupci
  • Strategije za uporabo hormona, ki pomaga skleniti prodajo in spodbuditi ljudi k želenim dejanjem
  • Formulo doziranja pravih hormonov ob pravem trenutku v komunikaciji
  • Kako s strateško komunikacijo uspešno voditi ljudi
  • Praktične in uporabne tehnike vplivanja na hormone

Zakaj se udeležiti izobraževanja?
Ker boste spoznali kako lahko z razumevanjem in vplivanjem na hormonske sprožilce kupcev izboljšate svoje prodajne strategije in povečate dobiček. Seminar bo združil teoretično znanje s praktičnimi primeri, s katerimi boste lahko razvili in optimizirali svoje marketinške pristope.
Ne zamudite te priložnosti za pridobitev novih znanj in veščin, ki vam bodo pomagale pri poslovnem uspehu. Pridružite se nam in odkrijte, kako lahko nevromarketing postane vaša skrivna prednost!

O predavateljici:

Anja Horvat Jeromel
Anja Horvat Jeromel je predavateljica, profesionalna, certificirana hipnoterapevtka, magistra družbenih ved, komunikologinja in avtorica knjige Kvantni kreator, ki se že vse življenje ukvarja s komunikacijo, z reprogramiranjem prepričanj in storytellingom. Uporablja kombinacijo uspešnih metod, ki temeljijo na preizkušenih znanstvenih načelih, zato so varne in uporabne tako v osebnem kot poslovnem življenju. Prek spletnega skupinskega programa kot tudi prek individualne hipnoterapevtske prakse je z uspešnim reprogramiranjem prepričanj pomagala številnim posameznikom, da so dosegli transformacijo in preboj ter dosegli nepričakovane uspehe na različnih področjih življenja. Že več kot 20 let prek številnih člankov, predavanj, konferenc in dogodkov izobražuje javnost na temo percepcije, prepričanj, komunikacije, propagande, osebne rasti, zdravih navad in informacijske tehnologije.
Kot svetovalka za odnose z javnostmi in marketing je oblikovala različne percepcije ciljnih skupin za številna podjetja. Pred tem je bila vrsto let vodja odnosov z javnostmi v UniCredit banki in podjetju Halcom. Nekaj let pa je bila tudi novinarka in urednica pri različnih osrednjih slovenskih časopisih in revijah, kot so Delo, Finance, Marketing magazin, Delničar, Slovenske novice, Ekologičen.


- - - - - - -

Spletno izobraževanje je plačljivo.
Obvezna je predhodna spletna prijava, ki jo najdete na dnu te strani.


Člani / Nečlani:
Plačilo kotizacije / udeleženca: Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom seminarja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, Celovška 71, 1000 Ljubljana, številka: 02013-0253606416 (NLB) Sklic: 00 200035 - davčna številka. Namen plačila: OTHR. Prosimo, da potrdilo o plačilu pošljete na e-naslov izobrazevanje@ozs.si


Pisne odjave poslane na izobrazevanje@ozs.si upoštevamo do 1 dneva pred izvedbo izobraževanja, sicer zaračunavamo 100 % kotizacijo. V primeru, da odjave ne sporočite, kotizacijo zaračunamo v celoti. Webinar se NE snema.

V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi.

Dodatne informacije: Svetovalni in izobraževalni center OZS, izobrazevanje@ozs.si, 01 5830 504, Svetovalni in izobraževalni center OZS

Vljudno vabljeni!