


UPORABA SODOBNIH ORODIJ IN
NAPRAV V VAŠEM PODJETJU
OOZ Logatec | četrtek, 14. november 2019 | od 9. ure dalje
Pridružite se nam na dogodku, kjer bomo govorili o uporabi sodobnih
orodij in naprav v vašem podjetju.
Predstavili vam bomo poslovne prednosti v vašem okolju, ki vam:
- omogočajo povečano storilnosti zaposlenih
- zagotavljajo varnost poslovanja
- zvišujejo učinkovitost vašega dela
PROGRAM:9:00 – 9:30
- Prihod udeležencev in uvodni nagovor
9:30 – 9:45
- Office 365: Zakaj ga izbrati in kako vam lahko pomaga pri vsakdanjem delu
- Ugodnosti v Poslovnih paketih
9:45 – 10:45
- Office 365: Primeri vsakdanje uporabe v administratorskem okolju (MS Teams)
10:45 – 11:00
11:00 – 11:45
- Smart Office: splošna predstavitev, nabor senzorjev, možnosti konfiguracije
- Ugodnosti v NEO poslovnih paketih
Udeležba na dogodku je brezplačna!
Pomembne informacije:
- Predavatelji: Klemen Remic (Telekom Slovenije d.d.), Mateja Režonja (Telekom Slovenije d.d.) in Miha Kukar (Telekom Slovenije d.d.)
- Lokacija: OOZ Logatec, Tržaška cesta 11, Logatec (predavalnica v pritličju)
- Dodatne informacije: e-pošta: info@ooz-logatec.si, tel. št.: 051 651 538
Z oddajo prijave dovoljujete vpis v seznam udeležencev in soglašate, da lahko OZS posreduje vaše osebne podatke Telekomu Slovenija, kot soorganizatorjem dogodka. Telekom Slovenije bo obdeloval osebne podatke v skladu z Izjavo o varovanju zasebnosti