Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com Ustanova za humanitarno pomoč obrtnikom

Zakaj je LinkedIn pomembnejši od spletne strani?

  • Vse o dogodku
  • Kraj: Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije, Celovška cesta 71, Ljubljana, velika dvorana
  • Datum: 30.09.2020
  • Ura: 09:30 - 13:30
  • Cena: 140,00 eur + 22 % DDV - 170,80€
  • Za člane OZS in njihove zaposlene (POPUST 30 %) - 98,00 € + 22 % DDV - 119,56€
Povežite nas Facebook X - Twitter Linked IN

Zakaj je LinkedIn pomembnejši od spletne strani?


Imeti profesionalni osebni LinkedIn profil, je kritična sestavina, vendar je le prvi korak, temelj za vašo pot do uspeha z LinkedIn.

svetovalni in izobraževalni center ozs

71 % uporabnikov spleta uporablja družbene medije.
Po zadnjih mednarodnih raziskavah družbena omrežja vplivajo na kar 75 % nakupnih odločitev.

Samo 3 % podjetij v Sloveniji ima svojo podjetniško stran na LinkedInu.
Zato bodite korak pred konkurenco ter pridobite veščine in znanja na intenzivni delavnici o  strani vašega podjetja na LInkedInu.


Formula za 100 % uspeh na LinkedInu je osebni profesionalni profil ključnih ljudi v podjetju in stran podjetja na LinkedInu.
 

Imeti profesionalni osebni LinkedIn profil, je kritična sestavina, vendar je le prvi korak, temelj za vašo pot do uspeha z LinkedIn.

Zakaj je navzočnost podjetja na LinkedInu pomembna za prodajo, trženje in kadrovanje?
poslovno omrežje, 650+ milijonov članov, več kot 50 % poslovnih ljudi na svetu
visoko se uvršča na Googlu in drugih brskalnikih
56 % kupcev raziskuje ponudnike prek njihovih profilov na LinkedInu
44 % kupcev je našlo potencialne ponudnike prek LinkedIna
65 % poslovnih priložnosti pridobijo uporabniki preko LinkedIna
sporočilo na LinkedInu ima 7-krat večjo stopnjo odpiranja kot običajna e-pošta
je 4-krat bolj učinkovito orodje na medpodjetniškem trgu (B2B) kot Facebook ali Twitter
nekatera podjetja so z LinkedInom povečala prodajo tudi do 40 %
sodeluje z Microsoftom za še boljšo uporabniško izkušnjo.
 
 
PROGRAM:

Svet in kupci so se spremenili - kar je nekoč delovalo ne deluje več
- nakupna pot se je spremenila
- način komuniciranja se je drastično spremenil
- LinkedIn  :  Facebok : Twitter

LinkedIn = preoblikovanje vašega načina poslovanja
- Metrika
- 3 Poslovne rešitve 
- Ali bo (res) delovalo tudi za vaš posel?

Trženje z LinkedInom
- 7 strategij za uspešno trženje na LinkedInu
- 4 stebri osebnega trženja na LinkedInu
- Formula za 100 % uspeh
- 4 ključni elementi osebnega profila na LinkedInu
- Beginner - All-Star profil
- Premium osebni profil
- Napake
- Primeri odličnih profilov

Chek lista osebni profil na LinkedInu

Marketinška orodja na LinkedInu
- 8  marketinških rešitev na LinkedInu
- 3 koraki do strani podjetja na LinkedInu
- 3 x nasvet promocija vaše strani na LinkedInu
- Oglaševanje : sponsored updates, text ads, InMail, dynamic ads, display ads
- Pretvarjanje sledilcev v privržence
- Napake
- 10 najboljših strani na svetu 2020

Podkrepljeno s  praktični primeri, izkušnjami  in napotki iz prakse.
Delavnica je  tudi odlična priložnost za mreženje z udeleženci.


PREDAVATELJICA:
mag. Brigita Lazar Lunder, MBA
svetovalka
ozs brigita lazar lunder
Brigita je magistra marketinškega komuniciranja z več kot 25 letnimi izkušnjami, zadnjih 7 let svetuje domačim in tujim podjetjem pri učinkoviti uporabi LinkedIna. Podjetnica, ki je z LinkedInom v zadnjih 5 letih pridobila večino poslovnih priložnosti (ZDA, Avstralija, Anglija, Nemčija, Slovenija in Adriatic regija). Njen LinkedIn profil je med top 1% na svetu.

 

Trajanje:
4 polne ure + odmor

PREDHODNA PRIJAVA NA DOGODEK JE OBVEZNA!

Prosimo, da izpolnite spletno prijavo na dogodek ali se prijavite po e-pošti na naslov jana.golic@ozs.si.

Plačilo kotizacije: Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom seminarja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, Celovška 71, 1000 Ljubljana, številka: 02013-0253606416 (NLB) Sklic: 00 200035 - davčna številka. Namen plačila: OTHR. Prosimo, da potrdilo o plačilu pošljete na e-naslov jana.golic@ozs.si.

Pisne odjave poslane na jana.golic@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred dnevom izobraževanja, sicer zaračunavamo 20 % kotizacije. V primeru, da odjave ne sporočite, kotizacijo zaračunamo v celoti.

V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi.

Kontakt: (01) 58 30 553, Jana Golić, Svetovalni in izobraževalni center OZS: jana.golic@ozs.si

Vljudno vabljeni!
 

PRIJAVE SO ZAKLJUČENE!