Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
video

Obrtnik in podjetnik leta

20. NOVEMBER 2017  |   Mira Črešnar

Oddajo sta zaznamovala Obrtnik leta Slavko Kržišnik iz Godoviča in Podjetnik leta Miran Andrejek iz Kuzme. V studijskem pogovoru sta opisala svoji zgodbi o uspehu, partner NLB pa je predstavil svojo storitev teledom.

Z vizijo do uspeha

Sredi novembra je Obrtno-podjetniška zbornica Slovenija na Brdu pri Kranju razglasila 15. Obrtnika in že 25. Podjetnika leta. Prvič sta oba zmagovalca stala na istem odru. Najstarejši obrtnik leta je postal Vladimir Korošec iz okolice Ptuja, ki nadaljuje 200-letni tradicijo mlinarstva. 24 novih mojstric in mojstrov pa je na dogodku prejelo mojstrske diplome.

»To je veliko priznanje mojemu dosedanjemu delu, novi izzivi in večja prepoznavnost na trgu,« je na vprašanje o pomenu priznanja odgovoril aktualni obrtnik leta Slavko Kržišnik. Svojo obrt je začel z izdelovanjem plugov, protipožarnih loput, sedaj pa že enajsto leto izdelujejo majhne hidroelektrarne in opremo zanje. »Trenutno je to velika tržna niša, imamo veliko povpraševanja  in mislim, da je to bodočnost,« je prepričan Kržišnik, ki večinoma dela za tujino. Za domači trg ne delajo, ker je pri nas zakonodaja prestroga. Tudi Kržišnik ima težave s pridobivanje kadrov. »Poskušali smo z agencijami, potem smo se usmerili na mlajše in jih učili od začetka.« V podjetju obrtnika leta imajo pet zaposlenih, sodelujejo pa tudi s kooperanti.

Tudi podjetniku leta Miranu Andrejku priznanje veliko pomeni: »Je ena spodbuda za naprej, poplačilo za dosedanje delo in da se bomo še naprej trudili.« V njegovem podjetju Avtocenter  se ukvarjajo z avtoservisom, avtokleparstvom, avtoličarstvom, tehničnimi pregledi, avtovleko. »Ko sem prišel iz Avstrije, sem si zadal cilj imeti en center, kjer bo vse na enem mestu,« je pojasnil Andrejek, ki načrtuje širitev podjetja tudi v Avstrijo in nova delovna mesta. Podjetnik leta tudi meni, da bi morala država bolje prisluhniti pobudam podjetništva in obrtništva.

Storitev teledom za stranke NLB

NLB že 23 let ponuja svojim strankam storitev teledom, ki je dosegljiva vse dni v letu, 24 ur na dan. Ponoči stranke sprašujejo glede kartičnega poslovanja, še posebej pri kraji ali izgubi kartic. Podnevi so vprašanja glede uporabe spletnih in mobilnih bank, vse pogosteje dobivajo vprašanja s področja svetovanja pri kreditih.

NLB ima od maja letos na voljo tudi dve novi storitvi - klepet in video klic. Preko video klica je možno opraviti celo finančne transakcije do 15 tisoč evrov, to velja tako za pravne kot fizične osebe. »V kontaktnem centru NLB imamo prek 25 svetovalcev, ki imajo dolgoletne izkušnje za komuniciranje prek telefona, sedaj so še dodatno usposobljeni za komuniciranje prek kamere. Lahko ste kjerkoli v tujini, doma, v pisarni, potrebna je samo oprema in povezava. Storitev je brezplačna in je na voljo vsem strankam,« je v studijskem pogovoru pojasnila Barbara Mihevc Pislak iz NLB.

 

Preberite tudi:

Pišite nam