Nov način oddaje zahtevkov za povračilo nadomestil delovnim invalidom II. kategorije s skrajšanim delovnim časom
Avtor: Nina Ličar
Posredovanje zahtevkov za povračilo obračunanih izplačanih nadomestil delovnim invalidom II. kategorije invalidnosti zaradi dela s skrajšanim delovnim časom med podjetjem in Zavodom za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije trenutno poteka po fizični ali elektronski pošti. Ob upoštevanju določb Splošne uredbe o varstvu podatkov GDPR (Regulation (EU) 2016/679, GDPR) želijo na ZPIZ zagotoviti višjo stopnjo varnosti pri varstvu osebnih podatkov zavarovancev, zato bo posredovanje zahtevkov za povračilo obračunanih izplačanih nadomestil delovnim invalidom II. kategorije invalidnosti zaradi dela s skrajšanim delovnim časom od 1. 8. 2024 dalje potekalo preko varnega elektronskega predala na portalu BiZPIZ.
Od 1. 8. 2024 dalje bo torej oddaja zahtevkov možna zgolj preko portala BiZPIZ. Zahtevki, prejeti po fizični ali elektronski pošti pred 1. 8. 2024, bodo upoštevani in nakazani.
Navodila za delodajalce so podrobneje opisana in dostopna tukaj.
Podrobnejša navodila za registracijo v sistem BiZPIZ najdete na spletni strani www.zpiz.si (Domov – Digitalne storitve ZPIZ – Moj BiZPIZ) oziroma na povezavi: https://www.zpiz.si/cms/cms/content2019/vstop-bizpiz#x1
V primeru težav oziroma za pomoč pri uporabi storitev BiZPIZ pišite na elektronski naslov ezpiz-podpora@zpiz.si ali pokličite na telefonsko številko 01 4745 909.
Vir: ZPIZ