Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com

Kdo želi v najvišji turistični sezoni slabo slovenskemu turizmu se sprašuje Sekcija za gostinstvo in turizem pri OZS

26. 07. 2017
Avtor: Mira Črešnar
Gostinci proti neobjektivnemu pisanju nekaterih novinarjev in proti povzročanju škode vsem gostincem po nepotrebnem

V nekaterih medijih je bil nedavno ponovno objavljen seznam pregledanih gostinskih obratov s strani Inšpekcije za varno hrano veterinarstvo in varstvo rastlin. Tokrat so novinarji objavili vse odločbe v celoti. Ob objavi številnih gostincev je nemogoče, da bralec prebere vse odločbe, zato se je po nepotrebnem naredilo veliko škode. Inšpekcija je izdala veliko opozoril in ureditvenih odločb, ki ne povzročajo neposredne škode za zdravje. Namen pregledov je, da se pomanjkljivosti odpravijo, ne pa da se z zavajajočim naslovom nekaterih novinarjev dela poslovna škoda. Tudi inšpekcija meni, da se stanje v gostinstvu izboljšuje, zato se nam zdi takšno pisanje v medijih v višku turistične sezone nepotrebno in povzroča nepopravljivo gospodarsko škodo.

Eden od medijev sicer navaja, da je večina gostincev prejela odločbo za odpravo nepravilnosti, ki niso kritične, vendar z neobjektivnim naslovom članka v isti koš meče vse gostince (tudi tiste, ki na primer ob umivalniku nimajo primernega stojala za papirnate brisače, ali imajo počeno ploščico ob vhodu). Tudi zahteve inšpektorjev v Sloveniji so velikokrat neživljenjske in so bistveno višje od zahtev inšpektorjev v sosednjih državah, zato se Sekcija za gostinstvo in turizem pri OZS zavzema za razbremenitev administrativnih obveznosti, ki jih je pri gostincih vsak dan več.

Ker javnost dejanskih razlik ne pozna, saj je nemogoče prebrati vse odločbe, taki članki in seznami mečejo slabo luč na vse gostince, še posebej na tiste, ki so se znašli na seznamu zaradi manjših kršitev, ki nikakor niso ogrožale zdravja ljudi. Po mnenju sekcije se s takim pisanjem v nekaterih medijih nad gostinci prepogosto izvaja neupravičen medijski linč, ki jim povzroča nepopravljivo gospodarsko škodo. Seveda pa je potrebno pri posameznikih, kjer so ugotovljene hujše kršitve pri nadzoru ustrezno ukrepati. Sekcija meni, da je ustrezen nadzor potreben, poudarjamo pa, da mora biti le ta izveden objektivno.  

Preberite tudi