Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...

Izračun upada prihodkov po dopolnitvi Pravilnika o merilih sorazmernosti

  • Vse o dogodku
  • Kraj: Spletni seminar
  • Datum: 22.04.2021
  • Ura: 10:00 - 11:30
  • Cena: 100 € + 22 % DDV / udeleženca - 122,00€
  • Za člane OZS in njihove zaposlene (POPUST 50 %) - 50,00 € + 22 % DDV / udeleženca - 61,00€

Izračun upada prihodkov po dopolnitvi Pravilnika o merilih sorazmernosti


Tik pred rokom za oddajo davčnega obračuna so bile objavljene spremembe Pravilnika o merilih sorazmernosti. Zavezanci lahko upad prihodkov dokazujejo tudi na podlagi povprečnega števila zaposlenih ali glede na vrednost osnovnih sredstev, brez zemljišč. Ali novi kriteriji veljajo za vso prejeto pomoč v letu 2020? Kako izračunati upad po novih kriterijih? Kaj storiti, če smo že oddali vlogo za vračilo? Poraja se ogromno vprašanj, čas pa neusmiljeno teče.

PREBERI BLOG: "Spremembe Pravilnika o merilih sorazmernosti"

Opis programa:

1.  Kako izračunati upad prihodkov po novih kriterijih?
2.  Ali veljajo določbe Pravilnika tudi za ukrepe po PKP2?
3.  Kako izračunamo povprečno število zaposlenih? Se upoštevajo tudi nadomestila plače? Kaj pa nosilec dejavnosti?
4.  Katera osnovna sredstva zajamemo v izračunu in po kakšni vrednosti?
5.  Podjetje ni poslovala celotno leto 2019 oziroma 2020. Kako izračunamo upad glede na nove kriterije?
6.  Davčni organ smo obvestili, da nismo dosegli zadostnega upada. Glede na nove kriteriji smo do pomoči upravičeni. Kaj naredimo?
7.  Odgovori in vprašanja
 
Predavateljica:

 
Jasmina Malnar Molek

Jasmina Malnar Molek, davčna svetovalka in predavateljica
Svetovalka v Svetovalnem centru Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije. Predavateljica ima več kot 28 let delovnih izkušenj s področja financ, računovodstva in davkov, ki jih je pridobila v družinskem podjetju in finančni organizaciji. Je članica Strateškega sveta za debirokratizacijo na davčnem področju in avtorica številnih člankov z računovodskega in davčnega področja.

inarja:
Prijava:

Prosimo, da izpolnite spletno prijavo na dogodek na dnu te strani.

Plačilo kotizacije / OSEBO: Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom seminarja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, Celovška 71, 1000 Ljubljana, številka: 02013-0253606416 (NLB) Sklic: 00 200035 - davčna številka. Namen plačila: OTHR.

Prosimo, da potrdilo o plačilu pošljete na e-naslov jana.golic@ozs.si .

Pisne odjave poslane na jana.golic@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred dnevom izobraževanja, sicer zaračunavamo 20 % kotizacije. V primeru, da odjave ne sporočite, kotizacijo zaračunamo v celoti.

V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi.

Dodatne informacije: Jana Golić: jana.golic@ozs.si, 01 5830 553.

Vljudno vabljeni!

Pišite nam