Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com
SREČANJE PREVOZNIKOV 2024

Na 7. Srečanju prevozniških podjetij in prevozniških družin Slovenije opozorili na aktualne probleme

28. 09. 2024
Avtor: Mira Črešnar
SREČANJE PREVOZNIKOV 2024

Na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani se je danes odvilo že 7. Srečanje prevozniških podjetij in prevozniških družin Slovenije, na katerem se je zbralo okrog 3000 predstavnikov prevozništva in politike. Prevozniki so opozorili predvsem na izzive v sektorju, kot so pomanjkanje kadra, nekonkurenčnost, slaba pretočnost na cestah in zeleni prehod, ki predstavlja velike finančne obremenitve. Srečanje sta organizirali Sekcija za promet pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije in Združenje za promet pri Gospodarski zbornici Slovenije pod pokroviteljstvom Ministrstva za infrastrukturo.

Peter Pišek, predsednik sekcije za promet pri OZS, je v nagovoru opozoril na najbolj pereče probleme v prevozništvu: »Gospodarstvo se ohlaja, zato terjamo še večjo podporo od države. Od nas zahtevajo zeleni prehod, ampak to »zelenje« je zelo drago. Cestno gospodarstvo se ne bo moglo preoblikovati v zeleno, če ne bo dodatnih sredstev za ta prehod. Zato pozivam vlado, da nam da usmeritve, kako to financirati. Navaden tovornjak stane 100 ali 120 tisoč evrov, električni pa 4000 tisoč evrov. S kakšno hitrostjo bomo šli v zeleni prehod? Mi hitimo, druge celine ne, zato so bolj konkurenčni kot mi,« je menil. Pišek je izpostavil tudi slabo pretočnost na naših cestah in pozval k digitalizaciji. Pohvalil pa je ukrepe ministrstva za delo, ki je naredilo pozitivne premike na področju zaposlovanja. »Brez delovne sile ne moremo, zato jo bomo morali uvoziti. Država naj nemudoma pripravi migracijsko politiko in pripelje prepotrebno delovno silo,« je še pozval Pišek.

Minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han je dejal, da je treba tradicijo spoštovati in da brez prevozništva ni ne gospodarstva ne turizma. »V tem globalno povezanem svetu je zanesljiv in učinkovit prevoz ključnega pomena za konkurenčnost našega gospodarstva,« je še dodal Han. Tudi predsednik OZS Blaž Cvar je izrazil podporo prevoznikom in sekciji za promet pri OZS, ter obljubil, da si bo krovna zbornica še naprej prizadevala za izboljšanje zakonodaje, da bo gospodarstvo in prevozniški sektor lažje poslovalo. Milan Slokar, predsednik Združenja za promet pri GZS, pa je izpostavil pomen družinskih podjetij in celotnega prevozniškega sektorja za slovensko gospodarstvo.

Da je cestni promet izjemnega pomena za celotno gospodarstvo, pa je poudaril Marko Lotrič, predsednik DS RS, in tako kot Pišek dejal, da je pomanjkanje kadra velik problem v prevozništvu. »Okrog 3800 voznikov primanjkuje v Sloveniji, k reševanju tega izziva mora zato pristopiti celotna politika. Delo se mora v Sloveniji splačati,« je dejal. Izpostavil je tudi nujo po predvidljivem poslovnem okolju.

Andrej Rajh, državni sekretar na Ministrstvu za infrastrukturo, je dejal, da je treba pri izzivih v prevozništvu sodelovati, zaveda pa se, da se prevozniki včasih ne strinjajo z ukrepi države. »Zavedam se, da za vsakim uspešnim podjetjem stoji trdna opora družinskih članov. Vsi ste zaslužni za uspešnost podjetja,« je dejal.

Zbrane prevoznike je nagovoril tudi ljubljanski župan Zoran Janković. Srečanje je ponovno privabilo prevoznike in njihove družine iz celotne Slovenije ter 60 razstavljavcev.

Sekcija za promet pri OZS in Združenje za promet pri GZS pa sta že včeraj na GR v Ljubljani organizirali strateško konferenco na temo cestnega prometa.

Preberite tudi:

NACIONALNA KONFERENCA: Prevozniki opozarjajo - Zeleni prehod je preveč ambiciozen in predrag >>>

20240930-tadej kreft -185720240930-tadej kreft -188520240930-tadej kreft -192620240930-tadej kreft -192820240930-tadej kreft -196020240930-tadej kreft -197720240930-tadej kreft -198320240930-tadej kreft -200020240930-tadej kreft -205920240930-tadej kreft -210720240930-tadej kreft -212920240930-tadej kreft -217720240930-tadej kreft -224120240930-tadej kreft -227220240930-tadej kreft -227820240930-tadej kreft -229020240930-tadej kreft -235020240930-tadej kreft -236820240930-tadej kreft -244620240930-tadej kreft -257820240930-tadej kreft -258720240930-tadej kreft -261220240930-tadej kreft -262020240930-tadej kreft -264320240930-tadej kreft -264920240930-tadej kreft -267920240930-tadej kreft -269220240930-tadej kreft -274620240930-tadej kreft -275520240930-tadej kreft -276520240930-tadej kreft -280020240930-tadej kreft -280520240930-tadej kreft -283420240930-tadej kreft -283920240930-tadej kreft -284820240930-tadej kreft -286420240930-tadej kreft -287920240930-tadej kreft -288920240930-tadej kreft -289120240930-tadej kreft -289620240930-tadej kreft -290620240930-tadej kreft -291220240930-tadej kreft -292320240930-tadej kreft -294120240930-tadej kreft -296520240930-tadej kreft -298520240930-tadej kreft -299920240930-tadej kreft -300920240930-tadej kreft -301920240930-tadej kreft -304320240930-tadej kreft -305020240930-tadej kreft -305220240930-tadej kreft -306320240930-tadej kreft -314120240930-tadej kreft -315020240930-tadej kreft -316520240930-tadej kreft -317020240930-tadej kreft -319820240930-tadej kreft -322120240930-tadej kreft -323320240930-tadej kreft -331020240930-tadej kreft -335420240930-tadej kreft -335820240930-tadej kreft -336920240930-tadej kreft -358620240930-tadej kreft -3708
Preberite tudi