Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com
STAVKA AVTOSERVISERJEV

Sekcija avtoserviserjev pri OZS se z zavarovalnicami že pogaja

17. 07. 2024
Avtor: Anton Šijanec
STAVKA AVTOSERVISERJEV

Na OZS smo v pogajanjih z Zavarovalnico Triglav in Zavarovalnico Sava, nadaljujemo pa tudi z zavarovalnico Generali. Sekcija avtoserviserjev na nevzdržne razmere zavarovalnice opozarja že dlje časa, hkrati pa članom pomaga, da argumentirano in z ustreznimi dokazili izboljšajo pogoje medsebojnega poslovanja z zavarovalnicami. Članom svetujemo, da se obrnejo na sekcijo ter upoštevajo njena priporočila glede dogovarjanja z zavarovalnicami, saj so lahko tako bistveno bolj uspešni pri doseganju ugodnejših pogojev sodelovanja. Septembra in oktobra bomo po Sloveniji organizirali tudi srečanja avtoserviserjev, kjer se bodo člani lahko še dodatno seznanili z razmerami in načini sodelovanja z zavarovalnicami.

Nasveti sekcije avtoserviserjem

Sekcija avtoserviserjev pri OZS svojim članom pri urejanju odnosov z zavarovalnicami svetuje, da v prvi vrsti poznajo vse stroške, ki vplivajo na ceno njihove delovne ure in jo s programom Kalkulator cen, ki je na spletni strani sekcije, tudi pravilno izračunajo. Rezultati kalkulacije so osnova za izdelavo cenika, ki ga mora vsak avtoserviser vidno izpostaviti v svoji delavnici. Cenik pa je skupaj z opisom opremljenosti delavnice in strokovnosti kadra najboljši argument za pogovore o pogojih sodelovanja z zavarovalnicami. Sekcija svetuje, da pogovori in pogajanja z zavarovalnico potekajo vsaj enkrat letno. Sekcija tudi svetuje, da pri pogodbenem prevzemanju dodatnih nalog zavarovalnice avtoserviserji le-te ovrednotijo in uporabijo kot argument pri pogajanjih za izboljšanje pogojev. Tisti, ki priporočila sekcije upoštevajo in imajo z zavarovalnicami aktiven odnos, so uspešnejši tudi pri doseganju boljših pogojev.

Pogajanja sekcije z zavarovalnicami

Sekcija avtoserviserjev pri OZS pa svojim članom pomaga tudi s tem, da se z zavarovalnicami pogaja tudi sama. Na medsebojnih srečanjih jim predstavlja probleme vseh avtoserviserjev, na primer dejstvo, da tovarniški normativi za servisiranje vozil zajemajo le čas samega popravila, ne pa tudi cenitve vozila, fotografiranja ter druge administracije in vrste skritih aktivnosti, ki so jih zavarovalnice v zadnjem obdobju v veliki meri prenesle na avtoserviserje. Tema so tudi vedno višji stroški ravnanja z odpadki, ki nastajajo pri servisiranju vozil. Vse več pozornosti pa sekcija ob pogovorih z zavarovalnicami posveča zaostajanju pokrivanja stroškov, saj se je zaradi slabe odzivnosti zavarovalnic v nezavidljivem položaju znašel že marsikateri avtoserviser, kar ga je pripeljalo na rob preživetja.

Jeseni regijska srečanja avtoserviserjev

V tej luči Sekcija avtoserviserjev pri OZS stavko nekaterih avtoserviserjev sicer razume, je pa prepričana, da je rešitev predvsem v čim bolj pogostem srečevanju avtoserviserjev, izmenjavi medsebojnih izkušenj in dialogu z zavarovalnicami. Na tem mestu vas zato že sedaj vabimo, da se udeležite regijskih srečanj avtoserviserjev, ki jih bo sekcija na to temo organizirala skupaj z območnimi zbornicami.

 

Preberite tudi:

Sekcija avtoserviserjev pri OZS je ključna za razvoj stroke in poslovnega okolja >>>

Avtoserviserji vseh zbornic združujejo moči >>>

Kako do lastne cene delovne ure v avtoservisni delavnici >>>

Avtoserviserji v »urejanju odnosov« z zavarovalnicami >>>