Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
novica

53. MOS BO!

28. MAJ 2021  |   CS

Po letu in pol popolne prepovedi izvajanja sejemskih dogodkov, se v družbi Celjski sejem med ljudi vračamo s 53. MOS-om, ki bo potekal med 15. in 19. septembrom. Težko obdobje, ki smo ga prebrodili z veliko mero preudarnosti in potrpežljivosti, pa je prav tako predstavljalo priložnost za tehten razmislek. Razmislek, ki nas je hkrati spodbudil, da osrednji poslovno-sejemski dogodek Slovenije, MOS, vsebinsko dopolnimo in ga postavimo ob bok aktualnim evropskim in svetovnim trendom.

53. MOS se v letu 2021 vrača v prenovljeni podobi. Z dodelanim konceptom sejma predstavljamo novo usmeritev, ki bo odprla nova področja podjetjem za zagotavljanje zelenega, digitalnega in odpornega gospodarstva. Nov vidik sovpada s strateškim načrtom državnih in evropskih direktiv, ki jih bodo podjetja lahko s pomočjo MOS-a lažje implementirala v svoje poslovanje. MOS, kot eden izmed najmočnejših prodajnih in predstavitvenih kanalov, je stičišče inovativnih podjetij, državnih institucij, nevladnih organizacij in kupcev, ki vsako leto spodbudi nakupe in nove poslovne dogovore.

 

Trajnostno v novo obdobje!

Krovna usmeritev na pet področij – MOS DOM MOS Turizem, MOS Tehnika, MOS B2B in MOS Plus, ostaja ista, ključna sprememba pa je povezana z vsebinsko dopolnitvijo vseh petih segmentov.

MOS Dom se poleg ponudnikov za gradnjo in obnovo doma odpira tudi za podjetja in institucije, ki ponujajo trajnostne energetske rešitve.

MOS Turizem ohranja tradicijo predstavitve najnovejših trendov v kampingu in karavaningu, dodaja pa ponudnike s področij trajnostnega in zelenega turizma ter kulinarike.

MOS Tehnika ostaja zvest predstavitvi ponudnikov z opremo in orodji za domače mojstre in podjetja, letos pa se temu dodaja še do okolja prijazna tehnologija.

MOS B2B predstavlja poslovne storitve in priložnosti doma in v tujini. Letos se temu dodaja še področje, ki bo predvsem podjetjem na enem mestu nudilo informacije, kakšni ukrepi so predvideni za zeleno, digitalno in odporno okrevanje gospodarstva.

MOS Plus se kot segment, ki ohranja tradicionalno sejemsko nostalgijo z izdelki široke potrošnje, širi z dodatnim razstavnim programom eMobilnosti.

Bolj podrobno so vsi segmenti MOS-a opisani v nadaljevanju.

 

Varnost razstavljavcev in obiskovalcev na prvem mestu

Celjski sejem z obstoječo infrastrukturo in higienskimi ter varnostnimi ukrepi že nekaj časa zagotavlja vse pogoje za varno izvedbo sejmov. Ves čas smo v stiku s pristojnimi institucijami in izvedbo 53. MOS-a načrtujemo v skladu s trenutno sprejetimi ukrepi. Jasno je, da je sejmišče dovolj veliko za primerno razporeditev razstavljavcev, prav tako pa bomo vse vhode nadgradili z opremo za spremljanje števila obiskovalcev na sejmišču.

Prav tako velik poudarek namenjamo spletni in vnaprejšnji prodaji vstopnic. Sistem, ki smo ga razvili, bo zagotavljal nakup vstopnic za vsak sejemski dan posebej, znotraj posameznega dne pa bodo obiskovalci lahko izbirali med dvema časovnima blokoma za obisk sejma (od 9.00 do 14.00 in od 14.00 do 19.00). Spletni in vnaprejšnji nakup vstopnic želimo med drugim spodbuditi tudi s predprodajno ceno, ki bo nekoliko nižja od nakupa vstopnic na dan sejma. Predprodaja vstopnic se bo predvidoma za javnost odprla konec meseca julija.

Poudariti želimo pomembnost vnaprejšnjega nakupa vstopnic tudi zaradi lažje organizacije in zagotavljanja varnosti za vse udeležence sejma. Verjamemo, da smo Slovenci v zadnjem letu in pol ponotranjili nakupe preko spleta, saj poleg tega, da omogočajo brezkontaktno poslovanje, prinašajo še številne druge prednosti. Vsi tisti, ki si bodo zagotovili svojo vstopnico za MOS vnaprej, se bodo izognili čakanju v vrsti za nakup vstopnice, saj bo za njih omogočen takojšen vstop na sejmišče. Organizatorji pa bomo tako lažje manevrirali in prilagajali še razpoložljivo število vstopnic.

 

Na 53. MOS-u se kot država partnerica predstavlja Madžarska

Idejo države partnerice na MOS-u vodi želja po partnerskem povezovanju med državama in izboljšanju gospodarskih odnosov, istočasno pa pomembno prispeva k utrditvi diplomatskih odnosov med državama. Letošnja država partnerica je Madžarska, ki se bo na sejmu MOS predstavila v posebnem paviljonu pri glavnem vhodu na sejmišče. Dogajanje bo obsegalo predstavitev madžarskih običajev, lokalne kulinarike in predstavitev različnih ponudnikov. Prav tako se bodo v okviru MOS-a srečali visoki slovenski in madžarski funkcionarji, kar bo še dodatno okrepilo diplomatsko vez med državama. Med drugim je svojo prisotnost v okviru uradne otvoritve letošnjega MOS-a že potrdil predsednik vlade, Janez Janša.

 

MOS Dom - Gradnja in obnova doma & trajnostne energetske rešitve

Zbiranje informacij o gradbenih in stanovanjskih rešitvah, ki na tržišču obstajajo, je dolgotrajen proces. Ta se lahko bistveno skrajša z obiskom sejma MOS DOM, ki ponuja gradbene in stanovanjske rešitve. Ogledali si boste lahko stavbno pohištvo, garažna in industrijska vrata, pohištvo in notranjo opremo, senčila, stavbno pohištvo, talne obloge, ograje, vse za gradnjo hiš, kamine, peči, štedilnike, dimniške sisteme, keramiko, ogrevalno tehniko, prezračevanje, senzorno tehniko, vse za streho, tlakovce, gradbeni material in tudi opremo za vrt.

Z zaupanja vrednimi proizvajalci gradbenih materialov se na sejmu lahko dogovorite za dobre cene, hkrati pa njihovo ponudbo na licu mesta tudi primerjate. Na sejmu enostavno pridobiš informacije, zbereš ponudbe, spoznaš do okolja prijazne materiale in se hitro odločiš, kaj ti ustreza.

Letos MOS DOM v skladu z zelenim, digitalnim in odpornim gospodarstvom odpira vrata ponudnikom, ki:

- delujejo v sektorjih čiste energije, ki zadeva končne potrošnike,

- ponujajo do okolja prijazne gradbene materiale,

- ponujajo vse vrste trajnostnih energetskih rešitev.

 

MOS TURIZEM – Kamping, karavaning & trajnostni in zeleni turizem ter kulinarika.

Svoboda, neodvisnost in spontanost so lastnosti, ki so poskrbele, da je priljubljenost kampinga in karavaninga v zadnjih letih močno narastla. Za tovrsten način potovanja se odločajo starejši, ki se podajajo na odkrivanje mirnejših kotičkov, prav tako pa tudi mlajši, ki hrepenijo po svežih izkustvih. Pravo kombinacijo za vas boste lahko spoznali od 15. do 19. septembra na MOS TURIZMU, ki bo postregel s široko ponudbo avtodomov, počitniških prikolic, šotorskih prikolic, šotorske opreme, snemljivih bivalnikov in nadgradenj, mobilnih hišk, omogočena bo vožnja s počitniškimi vozili po ulicah Celja, drugi

Vsebinska nadgradnja segmenta MOS TURIZEM daje priložnost za predstavitev tudi podjetjem, ki:

- delujejo v sektorju za zagotavljanje trajnostne prehranske verige (lokalno pridelana hrana in pijača, ekološko pridelana hrana in pijača),

- delujejo v sektorju trajnostnega in zelenega turizma,

- se na trgu predstavljajo s celotnimi gastronomskimi storitvami.

 

MOS TEHNIKA - Oprema in orodja za podjetja in domače mojstre & do okolja prijazna tehnologija

MOS TEHNIKA obiskovalcem ponuja pester program opreme in ročnega orodja tako za domače mojstre kot za profesionalce. Je svet strojev, robotov, mehanizacije, profesionalnega orodja in vzdrževanja vozil. Prav tako je svet tehnologov, razvojnikov, vzdrževalcev, programerjev, obrtnikov, poznavalcev tehničnih strok in ljubiteljskih mehanikov. Tudi letos bo razstavni program kategorije opreme in materialov za obrt in industrijo nadgrajen in bogat z novostmi.

Letos se razstavljavcem na MOS TEHNIKI pridružujejo še podjetja, ki:

- delujejo s pomočjo do okolja prijaznih tehnologij,

- delujejo v industriji, ki temelji na procesih za čistejše okolje,

- delujejo na področjih trajnostne industrije.

 

MOS B2B - Poslovne storitve in priložnosti doma in v tujini & zeleno, digitalno in odporno okrevanje gospodarstva

Poslovno-sejemski, konferenčni in mrežni dogodek je namenjen predvsem lastnikom in vodstvu malih in srednje velikih podjetij ter novoustanovljenim podjetjem. Združuje in izobražuje podjetnike, pripomore k pridobivanju novih strank in vzpostavljanju poslovnih kontaktov tudi na tujih trgih, s čimer lahko bistveno skrajša čas za izvažanje izdelkov ali storitev na tuje trge.

Poleg naštetega pa letos v okviru sejma MOS B2B želimo podjetjem na enem mestu nuditi informacije, kakšni ukrepi so predvideni za zeleno, digitalno in odporno okrevanje gospodarstva. Prav zato se bodo predstavila podjetja in institucije, ki pokrivajo:

- storitve prijav na razpise,

- tematsko področje podnebne politike in predstavitev institucij ter organizacij v okviru evropskega zelenega dogovora,

- tematsko področje za krepitev znanja in krepitev aktivne vloge državljanov, kar ponuja dolgoročno perspektivo za doseganje sprememb, opredeljenih v evropskem zelenem dogovoru.

 

MOS PLUS - Izdelki široke potrošnje & eMobilnost.

Kot se za »sejem vseh sejmov« s 53-letno tradicijo spodobi, je za obiskovalce na voljo tudi ponudba izdelkov široke potrošnje po ugodnih cenah. Kategorija MOS PLUS ohranja del tistega, kar smo bili včasih na sejmih vajeni in nas po tihem še vedno navdušuje. Tako boste lahko našli gospodinjske in medicinske pripomočke, izdelke domače obrti, dodatke za dom in vrt, darila, konfekcijo, električna kolesa, skuterje in skiroje, prehrano in še marsikaj po ugodnih sejemskih cenah. Čarobni kraj, kjer se lahko pripravite na prijetna presenečenja.

Letos se temu dodajajo še ponudniki, ki:

- ponujajo ekološke različice vozil, s katerimi se spodbuja državna politika eMobilnosti,

- ponujajo ekološke in BIO izdelke.

 

»Vidimo samo eno pot – pot navzgor!«

»Prihajamo iz izjemno težkega obdobja, ki nam je vsem zamajal tla pod nogami. Sejemska dejavnost spada med najbolj prizadeta področja, saj smo se več kot leto in pol soočali s popolno prepovedjo izvajanja naše dejavnosti. A kljub težkim časom, smo našli čas za tehten premislek in naš osrednji sejem MOS vsebinsko dopolnili ter ga tako še dodatno odprli za predstavitev tistih podjetij, ki morda prej niso našle svojega mesta na MOS-u«, razlaga izvršni direktor družbe Celjski sejem d. d., Robert Otorepec.

Prav tako opažamo, da so sejmi ravno v času okrevanja po krizi, s katero smo se spopadali, še posebej zaželen kanal predstavitve za tista podjetja, ki želijo zaradi poplave informacij ponovno izstopiti iz povprečja in svoje potencialne stranke nagovoriti z iskrenim in srčnim pogovorom v živo. Ta še posebej z ozirom na okoliščine ponovno predstavlja eno izmed najmočnejših prodajnih taktik. Se vidimo med 15. in 19. septembrom na najmodernejšem sejmišču v Sloveniji.

 

 

Preberite tudi:

Pišite nam