Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com

Čez noč lahko pride do motenj v oskrbi

27. 10. 2021
Avtor: Eva Mihelič

Slovenski cestni prevozniki, združeni v Sekciji za promet pri OZS in Združenju za promet pri GZS so danes na novinarski konferenci opozorili na kaotično stanje v panogi. Izpostavili so nekontrolirano višanje cen pogonskih goriv, pomanjkanje delovne sile v panogi ter na podražitve in dolge dobavne roke osnovnih sredstev.

 

prevozniki novinarska »Če se bo trend podražitev nadaljeval, če ne bomo imeli delovne sile in ne vozil, se prav lahko zgodi, da na bencinskih črpalkah ne bo boriva, v lekarnah ne bo zdravil, v trgovinah ne bo živil, v operacijskih sobah pa ne bo plazme in kisika. Vse to pripeljemo slovenski prevozniki,« je bil na novinarski konferenci slikovit predsednik Sekcije za promet pri OZS Peter Pišek.

 

Sektor cestnega transporta so namreč v zadnjem času prizadele enormne podražitve goriva, motena pa je tudi oskrba z dodatkom za čistejši izpuh (AdBlue). Glede na resnost situacije, sektor cestnih prevoznikov poziva vlado, naj sprejme ukrepe za zajezitev cen goriva, saj bodo v nasprotnem primeru prevozniki primorani cene storitev dvigniti, kar pa bo na koncu udarilo potrošnike.

 

Na drugi strani se prevozniški sektor sooča tudi s kadrovsko krizo, na kar opozarja že zadnjih nekaj let. Dejstvo je, da voznikov primanjkuje v celotni Evropi, balkanski bazen, od koder prihaja večina voznikov, pa je praktično prazen. Po grobih ocenah v Sloveniji ta trenutek zagotovo manjka vsaj 2.000 voznikov. Zato predstavniki prevoznikov predlagajo, naj država čim sklene sporazum o zaposlovanju delovne sile iz drugih tretjih držav ter nemudoma skrajša postopke za pridobitev delovnih dovoljenj po vzoru drugih evropskih držav (v Nemčiji in na Hrvaškem voznik pridobi ustrezne dokumente že v 14 dneh, v Sloveniji pa ta postopek traja tudi tri mesece).

 

Preberite tudi