Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com

Evidence DDV od 1.7.2025 - Ključne novosti na enem mestu!

  • Vse o dogodku
  • Kraj: Zoom spletna aplikacija
  • Datum: 17.06.2025
  • Ura: 09:00 - 10:30
  • Cena: Nečlanska kotizacija / udeleženca: 120,00 € + 22 % DDV - 146,40€
  • Članska kotizacija / udeleženca: 70,00 € + 22 % DDV - 85,40€
Povežite nas

Evidence DDV od 1.7.2025 - Ključne novosti na enem mestu!


Z zadnjo spremembo ZDDV-1 je določeno, da morajo s 1.7.2025 davčni zavezanci, identificirani za namene DDV voditi in na davčni organ posredovati evidence obračunanega DDV in evidence odbitka DDV (prvič jih bodo mesečni zavezanci na davčni organ morali posredovati avgusta letos). Njihova struktura in vsebina glede na posamezna polja je predpisana natančneje in podrobneje kot doslej. Torej, bo pravilno izpolnjevanje evidenc še pomembnejše (sicer že sedaj služijo kot podlaga za izpolnjevanje DDV-O), na podlagi posredovanja elektronsko vodenih evidenc bo imel namreč FURS večji pregled nad poslovanjem podjetja in dovolj podatkov, da bo na podlagi evidenc za zavezance pripravil DDV-O.

Vsebina:
  1. Kdo mora voditi evidence
  2. Oddaja evidenc davčnemu organu
  3. Pregled postavk v evidenci obračunanega DDV
  4. Pregled postavk v evidenci odbitka DDV
  5. Popravljanje napak
  6. Predizpolnitev obračuna DDV
 
Predavateljica:
Vesna Ambrožič - DDV
Vesna Ambrožič, svetovalka v Svetovalnem centru Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije z delovnimi izkušnjami iz tujine in Slovenije na področju računovodstva in davkov.

Druge informacije (prijava, odjava, plačilo kotizacije, kontakt...):
  • Obvezna je spletna prijava na dogodek
  • Kotizacija vključuje udeležbo, stroške organizacije in gradivo.
  • Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom seminarja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, Celovška 71, 1000 Ljubljana, številka: 02013-0253606416 (NLB) Sklic: 00 200035 - davčna številka. Namen plačila: OTHR.
  • Potrdilo o plačilu pošljite na e-naslov izobrazevanje@ozs.si oziroma ga priložite ob registraciji.
  • Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma do vključno prvega dne izvedbe dogodka.
  • Pisne odjave poslane na izobrazevanje@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo 20 % kotizacije (priprava gradiva in drugi administrativni stroški). Odjav na dan izobraževanja ne upoštevamo. Brez odjave, kotizacijo zaračunamo v celoti.
  • V primeru premalo prijav, se izobraževanje bodisi prestavi ali odpove.
  • Dodatne informacije: Tajništvo svetovalnega in izobraževalnega centra OZS: izobrazevanje@ozs.si, 01 5830 553, 01 5830 504.
 
Vljudno vabljeni!

Prijava na dogodek