
Postopek reklamacij in obravnava
- Vse o dogodku
- Kraj: Spletni seminar - ZOOM
- Datum: 15.05.2025
- Ura: 09:00 - 12:00
- Cena: Nečlanska cena / osebo: 120,00 € + 22 % DDV / osebo - 146,40€
- Članska cena / osebo (POPUST 50 %): 60,00 € + 22 % DDV / osebo - 73,20€
Postopek reklamacij in obravnava
Zaupanje se začne s pravicami – zaščitite svoje podjetje in kupce Pravna spletna delavnica za podjetnike in prodajne ekipe, ki želijo razumeti, kako pravilno in zakonito obravnavati reklamacije – brez stresa, brez nejasnosti, s samozavestjo.
Naučili se boste:
🔹 Kako razlikovati med garancijo in skladnostjo izdelka🔹 Kaj pomeni prostovoljna in kaj zakonita garancija
🔹 Kako obravnavati neskladnost izdelka v primerjavi z neskladnostjo storitve
🔹 Kako deluje hierarhični sistem uveljavljanja pravic potrošnikov
🔹 Kako zgraditi sistem, ki olajša delo vam in prepriča tudi inšpektorja
🔹 Kako prepoznati, kdaj je reklamacija utemeljena in to tudi pravno utemeljiti
Več zadovoljnih strank. Manj pritožb. Več pravne varnosti. Manj stresa. Več zaupanja v vaš brand.
To je pravna vsebina, razložena jasno, razumljivo in uporabno – s primeri iz prakse in rešitvami za vsakodnevne situacije. Pridružite se tistim, ki pravno pismenost razumejo kot konkurenčno prednost.
O predavateljici
Delavnico vodi Nadija Dukić, diplomirana pravnica z dolgoletnimi izkušnjami na področju podjetniškega, potrošniškega, stečajnega in delovnega prava. Že več let pomaga podjetnikom, organizacijam in posameznikom razumeti in učinkovito uporabljati pravo kot orodje – ne kot oviro.
Kot predavateljica in svetovalka je sodelovala s številnimi podjetji, javnimi zavodi ter izobraževalnimi in podporno-podjetniškimi ustanovami po vsej Sloveniji. V svojem delu združuje pravno strokovnost s sodobnim pristopom k podjetništvu, zato so njena predavanja vedno polna konkretnih primerov, uporabnih napotkov in iskrenih odgovorov na vprašanja iz prakse.
Posebej se posveča temam, ki podjetnike pogosto zmedejo ali jim povzročajo težave. V njenem pristopu ni prostora za zapletene teorije, temveč za jasna pravna pravila, ki jih lahko takoj uporabite v svojem poslu ali vsakdanjem življenju.
Ta delavnica je zasnovana kot praktično pravno predavanje, ki vam bo omogočilo, da samozavestno komunicirate s strankami in kupci ter pravilno ukrepate v primeru neskladnosti izdelka ali storitve. Več o njenem delu: www.pravica.info
Trajanje: 4 šolske ure
Gradivo: Da
Obvezna je predhodna spletna prijava, ki jo najdete na dnu te strani.
Spletno povezavo pošiljamo dan pred izvedbo. Izobraževanje se ne snema.
Člani / Nečlani:
Plačilo kotizacije na udeleženca: Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom seminarja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, Celovška 71, 1000 Ljubljana, številka: 02013-0253606416 (NLB) Sklic: 00 200035 - davčna številka. Namen plačila: OTHR. Prosimo, da potrdilo o plačilu pošljete na e-naslov izobrazevanje@ozs.si.
Pisne odjave poslane na izobrazevanje@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred dnevom izobraževanja, sicer zaračunavamo 100 % kotizacijo. V primeru, da odjave ne sporočite, kotizacijo zaračunamo v celoti.
V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi.
Dodatne informacije: izobrazevanje@ozs.si, 01 5830 504 / 553
Vljudno vabljeni!
Prijava na dogodek