Delo s strankami je pogosto naporno, kljub temu, da je večina stranka uvidevnih in potrpežljivih. Včasih pa se na drugi strani srečamo z nerazumevanjem, nezadovoljstvom, agresivnim tonom ali celo s konfliktom. Za učinkovito komunikacijo s strankami ni dovolj zgolj poznavanje prodajnih tehnik, temveč je pomembno razumeti, da si stranka želi biti slišana in videna. Učinkovit pristop v težavnih pogovorih vključuje ohranjanje mirnosti in zbranosti, razumevanje strankinih potreb ter veščina postavljanja jasnih prošenj ali jasnih mej.
Kaj vam bomo predstavili na naši praktični delavnici?
- Kako se odzvati na neprijazne, zahtevne ali nezadovoljne stranke? Vzpostavljanje profesionalnega odnosa z ohranjanjem mirnosti in samozavesti. Upravljanje z lastnimi čustvi, razvoj notranje kapacitete za težaven pogovor in uporaba empatije za zmanjšanje napetosti ali drugih neprijetnih občutkov.
- Aktivno poslušanje: veščina, ki je potrebujemo, da drugega razumemo tudi, če se izraža na način, ki nam je neprijeten. Postavljanje jasnih prošenj, ki jih drugi ne bodo slišali kot zahteve, pač pa bodo jasno izrazile vaše želje. S tem načinom izražanja je več možnosti, da bodo drugi vaše želje slišali, jih razumeli in bili pripravljeni na sodelovanje;
- Obravnavanje določenih situacij, ki nam lahko predstavljajo težavo, kot npr. kako stranki postaviti mejo in reči ne, kako stranko prekiniti ali kako jo sploh razumeti.
Z vami bosta predavateljici Mag. Vesna Klemenčič Kuder in Polona Klarič
Mag. Vesna Klemenčič Kuder je magistra politologije, mediatorka in predavateljica. Je ustanoviteljica Društva za empatično komunikacijo, izvaja treninge za podjetja, vodstvene kadre in kolektive na temo mehkih veščin, zdrave organizacijske kulture in učinkovite komunikacije. Več informacij: www.empaticnakomunikacija.com.
Polona Klarič je dipl.ekonomistka, specialistka projektnega managementa, terapevtka z licenco metode TCT®, pri svojem delu vnaša elemente kognitivne, humanistične in transpersonalne psihologije ter znanja o vplivu umskega delovanja na zdravje fizičnega telesa. Danes vodi Center Karuna objem, so.p., vodi meditacije za zaposlene, nudi individualne terapije TCT®, partnerske terapije Evolucija odnosa, individualne podporne ter izobraževanja za podjetja in izobraževalne ustanove. Več: www.karuna.si
Trajanje spletne delavnice: 4 ure z vmesnimi odmori
Obvezna je predhodna spletna prijava, ki jo najdete na dnu te strani.
Spletno povezavo pošiljamo dan pred izvedbo.
Člani / Nečlani:
Plačilo kotizacije na udeleženca: Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom seminarja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, Celovška 71, 1000 Ljubljana, številka: 02013-0253606416 (NLB) Sklic: 00 200035 - davčna številka. Namen plačila: OTHR. Prosimo, da potrdilo o plačilu pošljete na e-naslov izobrazevanje@ozs.si.
Pisne odjave poslane na izobrazevanje@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred dnevom izobraževanja, sicer zaračunavamo 100 % kotizacijo. V primeru, da odjave ne sporočite, kotizacijo zaračunamo v celoti.
V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi.
Dodatne informacije: izobrazevanje@ozs.si, 01 5830 504 / 553
Vljudno vabljeni!