Pričetek: 16.04.2025 ob 9.30 uri
Lokacija: Spletno izobraževanje (ZOOM)
Izvajalec: Ana Antunićević, magistra prava
VSEBINA:
Ali veste, kakšna so vaša in kupčeva prava pri reklamacijah? Na strokovnem predavanju boste spoznali ključne razlike med garancijo, stvarno napako in jamčevalnimi zahtevki ter kdaj jih kupci lahko uveljavljajo.
- Kako ravnati pri reklamacijah fizičnih in pravnih oseb?
- Kakšne so zakonske obveznosti in pravice podjetja?
- Praktični primeri za hitro in zakonito reševanje reklamacij.
Predavanje obravnava različne reklamacijske zahtevke, s katerimi se srečujejo podjetniki. Obravnavali bomo zahtevke s področja potrošniške zakonodaje, kamor sodita jamstvo za skladnost blaga in garancija, nato pa nadaljevali z zahtevki s področja poslovanja B2B, kjer se poslušateljem predstavi institut pravne napake.
Predavanje zajema:
- informacije o tem kateri zahtevki zavezujejo določena podjetja in kako jih prepoznati,
- kako voditi reklamacijske postopke in o čem informirati posameznike, ki so podali reklamacijo,
- pregled konkretnih primerov in predstavitev načinov reševanja.
CENA PREDAVANJA:
- za člane OOZ Grosuplje: 50 EUR + DDV
- za obrtnike iz občine Grosuplje in Dobrepolje: 70 EUR/osebo + DDV
- za vse ostale: 90 EUR/osebo + DDV
O IZVAJALCU:Predavanje vodi
Ana Antunićević, magistra prava, je pravnica specializirana za varstvo osebnih podatkov, zasebnost, pogodbeno pravo, interno ureditev podjetij in kadrovske zadeve, pri čemer se z veseljem spopada tudi z izzivi drugih področij gospodarskega prava. Svoje izkušnje je pridobivala v odvetništvu, zdaj pa strankam svetuje v lastni pisarni. Verjame, da je pravno svetovanje poseben odnos, ki temelji na medsebojnem zaupanju, zato pri svojem delu poudarja strokovnost, transparentnost in razumevanje.