Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com

Uspešna komunikacija

  • Vse o dogodku
  • Kraj: OOZ Kranj, Cesta Staneta 37, 4000 Kranj (Konferenčna dvorana, II. nadstropje desno)
  • Datum: 23.05.2025
  • Ura: 08:00 - 10:30
Povežite nas

Uspešna komunikacija


V okviru »SPOT svetovanje Gorenjska« vas vabimo na brezplačni seminar »Uspešna komunikacija«, ki bo potekal v petek, 23. 5. 2025, s pričetkom ob 8. uri, v prostorih OOZ Kranj, Cesta Staneta Žagarja 37, 4000 Kranj.

Uporabniško dodana slika
Opis:

V sodobnem poslovnem svetu komunikacija ni zgolj izmenjava informacij – je ključni dejavnik uspeha posameznika, ekipe in celotne organizacije. Uspešna komunikacija gradi zaupanje, spodbuja sodelovanje, povečuje učinkovitost in zmanjšuje konflikte. Predavanje je namenjeno vsem, ki želijo izboljšati svoje komunikacijske veščine, vodjem, ki si želijo bolj povezanih ekip, ter vsakomur, ki verjame, da je dober pogovor lahko prvi korak k uspehu.

Vsebina seminarja:

  • Zakaj je naše vedenje lahko problematično v odnosih do drugih, pa se tega niti ne zavedamo? Kako spreminjati svoje vedenje, da bomo v medosebnih odnosih bolj korektni in učinkovitejši?
  • Prepričanje, da drugi upravljajo z našimi čustvi (jezo, strahom itn.) nam onemogoča kontrolo lastnih odzivov. Kako kontrolirati izražanje čustev?
  • Kritiko ljudje pogosto dojemamo osebno, se je branimo in ignoriramo tistega, ki jo je izrekel. Kako kritiko sprejeti kot nekaj dobrega? Kako iz kritike dobiti nekaj koristnega zase? Kako kritiko podati nekomu drugemu, da bi dosegli želeni cilj – spremembo njegovega/njenega motečega vedenja?
  • Izbiranje med agresivnim, pasivnim, depresivnim in asertivnim vedenjem. Zakaj in kako utrjevati asertiven način komunikacije?


Predavatelj: Boštjan Polutnik

Učitelj socialnih veščin, transakcijski analitik z licenco "transactional analysis practitioner", praktik odnosov z javnostmi, višješolski predavatelj, z več kot 20-letnimi izkušnjami pri izobraževanju odraslih. Redni predavatelj Zbornice za razvoj slovenskega zasebnega varovanja za področje Komunikacije in obvladovanja konfliktov (v okviru nacionalnih poklicnih kvalifikacij). Redni predavatelj Izobraževalnega centra za zaščito in reševanje na Igu za področje retorike in javnega nastopanja. Dolgoletni predavatelj vodilnim delavcem v okviru Upravne akademije in Uprave za izvrševanje kazenskih sankcij Republike Slovenije. Dolgoletni supervizor v različnih socialnovarstvenih zavodih avtor srednješolskega učbenika za področje komunikacije in obvladovanja konfliktov.

Prijave sprejemamo do vključno četrtka, 22. maja 2025 do 14. ure oz. do zasedbe omejenega števila udeležencev.
                                                                                   Uporabniško dodana slika


 

Prijava na dogodek