Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com

Usposabljanja za vodenje podjetij: Zakaj kupujemo?

  • Vse o dogodku
  • Kraj: OOZ Ljubljana Šiška
  • Datum: 13.05.2025
  • Ura: 16:30 - 20:30
Povežite nas

Usposabljanja za vodenje podjetij: Zakaj kupujemo?


Za člane OZS s področja gradbeništva organiziramo brezplačno, njim prilagojeno Usposabljanja za vodenje podjetij. Gre za sklop različnih predavanj.

Za člane OZS s področja gradbeništva organiziramo brezplačno, njim prilagojeno Usposabljanja za vodenje podjetij. Gre za izbor različnih znanj, ki pa so potrebna za sodobni vodstveni pristop. Predavatelji prihajajo iz Univerze na Primorskem in imajo veliko prakse, saj so se že dokazali v mnogih svetovanjih različnim podjetjem. Usposabljanje z vsakega vsebinsko samostojnega sklopa je pripravljeno tako, da si bodo udeleženci bodisi pridobili nova znanja, bodisi osvežili znanja – gre torej za primerna usposabljanj tako za mlade kot za starejše, tako za podjetnike kot njihove zaposlene, da bodo seznanjeni z najsodobnejšimi trendi v podjetništvu.

Termin in vsebina srečanja, ki bo:

  • 13.5.2025 Zakaj kupujemo? Od razumevanja potrošnika do uspešne marketinško-prodajne strategije v fizičnem prodajnem prostoru (Polona Dakič)
V današnjem svetu, ki svojo dinamičnost odraža tudi znotraj fizičnega prodajnega prostora, je razumevanje potrošnikov postalo ključnega pomena za uspešno oblikovanje marketinškoprodajnih strategij. Predavanje bo osvetlilo, kako različni vidiki psihologije potrošnikov, celostna nakupna izkušnja, trženjski dražljaji ter tehnologija vplivajo na nakupne odločitve in vedenje potrošnikov v fizičnem prodajnem prostoru, s poudarkom na trgovini na drobno, predvsem z živili. Prek analize ključnih vprašanj, kot so »Kako se potrošniki odločajo?« in »Kako uporaba modernih tehnologij v fizičnem prodajnem okolju vpliva na nakupne odločitve potrošnikov?«, bomo raziskali sodobne pristope k oblikovanju maloprodajnih marketinško-prodajnih strategij. Dotaknili se bomo tudi pomembnosti vidnih, slušnih, olfaktornih, taktilnih in gustatornih trženjskih dražljajev ter njihovega vpliva na nakupno vedenje potrošnikov.
Velik poudarek bo namenjen tehnologiji v fizičnem prodajnem prostoru, pri čemer bo poseben fokus na vse-kanalnem pristopu, kjer se digitalni in fizični kanali prepletajo za ustvarjanje celovite nakupne izkušnje, ki potrošnika postavlja v središče dogajanja. Predstavljeni bodo praktični primeri, kako interaktivni zasloni, digitalne rešitve in sodobna komunikacija s potrošniki prispevajo k boljšemu razumevanju potreb današnjega zahtevnega potrošnika. Poleg tega bomo raziskovali strategije merchandisinga in pomen učinkovite postavitve
izdelkov na police prodajaln, ki potrošnika spodbujajo k raziskovanju ter hkrati k impulzivnim nakupom. Obravnavali bomo tudi vpliv uporabe »in-store« medijev na nakupno tendenco potrošnikov. Predavanje je namenjeno vsem, ki želijo bolje razumeti, kaj tiči v ozadju
potrošnikovih nakupnih odločitev, in izboljšati rezultate marketinško-prodajnih aktivnosti v fizičnem prodajnem okolju.
Sledila bo še zadnje usposabljaje:
  • 19.5.2025 Poslovna odškodninska odgovornost (izr. prof. dr. Elizabeta Zirnstein)

Organizator: Univerza na Primorskem v sodelovanju z Obrtno-podjetniško zbornico Slovenije organizira usposabljanja za opolnomočenje podjetnikov in obrtnikov z najsodobnejšimi trendi in znanji s področja grajenega okolja in vodenja podjetij.


Prijava na dogodek